logo ... lavet fra bpm. jpg eller hvad ved~
Fra : Janner

Dato : 17-07-02 14:49

Hej,

I den her kedeligt sommerferie tid er vi jo et par enkelte der sidder her på
jobbet og sveder. Så var det jeg tænkte det kunne være festligt at prøve
lave firma logoet som operatør logo. Hvilket program kan bruges til dette
(har irda port i min pc) og hvordan med formaterne og sådan ?

Nogen gode ideer så jeg ikke skal nøjes med at læse avisen imorgen *S*

Hygge

Jan

Fra : Janner

Dato : 17-07-02 15:03

"Janner" <jan@askme.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jan
>
> Fandt logo manager og et prg. der skulle kunne omforandre til nol formatet
.... men denne konvertering vil ikke lykkedes. Prøver smide logoet op i dk
bin i løbet af en times tid hvis nogen skulle kunne behjælplige .

Mvh.

Jan