covers til Nokia 8210
Fra : Martin Christiansen

Dato : 17-07-02 14:31

Halløj.

Er der nogen der har et godt tip til hvor man kan få billige covers til
8210.
De originale findes kun i 2 pak til 250-300 kr.
Søger enkelte covers der er pæne og ikke er for dyre.

Nogen forslag?

Hilsen Martin.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 22-07-02 11:52

"Martin Christiansen" <martin.christiansen@tellabs.com> wrote in

> Er der nogen der ved om Nokia 8310 kan linke med Windows XP.
>
> Jeg har prøvet at få forbindelse mellem min PC og 8310, (med
> logomanager programmet) men det er som om der aldrig rigtig kommer
> forbindelse.
>
> Er der nogen der kan hjælpe???

Hvilken version af LogoManager bruger du?
Hvilket kabel eller bruger du IR?

> PS: Jeg har på fornemmelsen at det er Windows XP der skal pisse
> ved før det virker.
Måske, men så vidt jeg ved er det først i de nyere Logomanager
versioner der er kommet understøttelse for bl.a. 8310.

Prøv med 1.2.8

Flemming