Kontakt med "Bornholms" forskere.
Fra : Steen J. Mathiesen

Dato : 17-07-02 13:09

Jeg vil gerne i kontakt med andre der har aner på Bornholm. Jeg har
aner med slægtsnavnene Marker/Marcher, Funch/Funk, Hammer og
Jørgensen.
mvh
Steen.

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 17-07-02 17:01

Hej Steen

Indtil nogen melder sig (og der er vist mange) kan jeg foreslå at søge på
GOOGLE "Bornholm" slægt

der er en hel del kontakter derigennem

venlig hilsen

Kjeld Jakobsen