Boomtown for lav hastighed
Fra : \(8700\) Brian Mark ~

Dato : 17-07-02 13:07

Jeg har fået Boomtown 512kbit/512 fra tdc - men jeg downloader MAX med
52kb/s mod forventet 512kbit/8 = 64kb/s - (er mit regnestykke forkert?)

Jeg mangler noget nær 12kb/s (ca. dual ISDN) - kan jeg klage over det?? Jeg
får jo ikke det jeg betaler for. Jeg har en SS-2601 og ca. 1km til
centralen - betyder det noget?

--
Mvh / Best Regards

Brian Mark Madsen

Fra : Martin Krogh Pederse~

Dato : 17-07-02 13:15

> Jeg har fået Boomtown 512kbit/512 fra tdc - men jeg downloader MAX med
> 52kb/s mod forventet 512kbit/8 = 64kb/s - (er mit regnestykke forkert?)

Ja, du mangler at indberegne overhead, som betyder et tab på 10-12%.

> Jeg mangler noget nær 12kb/s (ca. dual ISDN) - kan jeg klage over det??

Ja, men du vil ikke få noget ud af det da din linie er som den skal være.

> Jeg får jo ikke det jeg betaler for. Jeg har en SS-2601 og ca. 1km til
> centralen - betyder det noget?

SS2601 har sine svagheder, men i dit tilfælde tvivler jeg på at det har
noget at sige.

- Martin Krogh Pedersen

www.dsl-faq.dk/crew.asp

Fra : Martin Højriis Krist~