SErial-koden til MOHAA (Cracket version)
Fra : Sunz

Dato : 17-07-02 12:48

Jeg mangler serialkoden til mit crackede MOHAA. Håber en eller anden kan
hjælpe mig og ikke har ondt i r%&¤& over at jeg ikke har købt det originale
spil...

--
-Sunz

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-07-02 13:04

"Sunz" <sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler serialkoden til mit crackede MOHAA. Håber en eller anden kan
> hjælpe mig og ikke har ondt i r%&¤& over at jeg ikke har købt det
> [...]
Hej

Jeg har ikke ondt i røven af det, for du kan jo ikke bruge spillet uden
koden (HA)
Jeg kan kun sige en ting køb det, ellers er det jo bare SYND for dig.
Desunden er det Meget dumt at skrive om noget sådan her, der er mange der
"kikker" her
Kurt

Fra : Sunz

Dato : 17-07-02 13:26

Kurt Lund skrev:
> Desunden er det Meget dumt at skrive om noget sådan her, der er mange der
> "kikker" her

Hmm, det kunne jo være at jeg spurgte for en "ven"!!

Desuden har dem der "KIGGER" ikke nogen fysiske beviser for at jeg ligge
inde med spillet!!!!

-Sunz

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 13:33

In news:dk.spil.computer Sunz wrote:

> [...]

Vrøvl.

>Hmm, det kunne jo være at jeg spurgte for en "ven"!!
>
>Desuden har dem der "KIGGER" ikke nogen fysiske beviser for at jeg ligge
>inde med spillet!!!!

Hvorfor spørger du ikke i alt.dk.warez?

--
Lars Stokholm

Fra : Herold

Dato : 17-07-02 13:34

> Hmm, det kunne jo være at jeg spurgte for en "ven"!!

Vi har altid ondt i røven over den slags herinde, for dette er ikke en
warez-kanal.

> Desuden har dem der "KIGGER" ikke nogen fysiske beviser for at jeg ligge
> inde med spillet!!!!

Du har ellers selv lige indrømmet det...

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 17-07-02 14:24

Sunz wrote:
> Jeg mangler serialkoden til mit crackede MOHAA. Håber en eller anden kan
> hjælpe mig og ikke har ondt i r%&¤& over at jeg ikke har købt det originale
> spil...

6000-0056045-8811253-5721

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Shorty

Dato : 17-07-02 15:18

> Jeg mangler serialkoden til mit crackede MOHAA. Håber en eller anden kan
> hjælpe mig og ikke har ondt i r%&¤& over at jeg ikke har købt det
> [...]

* 5000-0000000-0000000-5068 *

JEG har heller ikke ondt nogen steder, det sku' da lige være i tegnedrengen
*LOL*
- men en anden gang så kan næsten alt findes her http://astalavista.box.sk/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-07-02 06:37

On Wed, 17 Jul 2002 13:48:10 +0200,
Sunz <sune23@worldonline.dk> wrote:
> Jeg mangler serialkoden til mit crackede MOHAA. Håber en eller anden kan
> hjælpe mig og ikke har ondt i r%&¤& over at jeg ikke har købt det originale
> spil...

IAMA-LAMERAS-KMOM4M-ONEY0

--
Povl H. Pedersen -