MS Windows
briani 27239
XP og services
Fra : Peter

Dato : 17-07-02 09:28

Hej

Da jeg ofte rammes af strømafbrydelser ønsker jeg, at min Xp som agerer
server automatisk starter en række programmer, når strømmen kommer igen og
den booter.
Der er adgangskode på maskinen og den starter derfor ikke programmerne
førend den er logget ind.

Er der en måde, hvorpå jeg kan få den til at starte f.eks. KaZaa automatisk
før login?

Hilsen Peter

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 17-07-02 10:32

Der er et eller andet sted hvor du kan vælge at den skal logge på en bestemt
konto per default, og så er det jo bare at placere kazaa i start mappen og
så køre det!

Fra : Frontier

Dato : 17-07-02 10:46

Hejsa

On Wed, 17 Jul 2002 10:27:51 +0200, "Peter" <no_spam@no.where> wrote:

> [...]
>førend den er logget ind.
>
>Er der en måde, hvorpå jeg kan få den til at starte f.eks. KaZaa automatisk

Ja, prøv at checke din registreringsdatabase. Tilføj .exe-filen til
Kazaa, til denne gren:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

Her kan du starte ting op som services...

/Frontier

Fra : Peter

Dato : 18-07-02 09:25

> Ja, prøv at checke din registreringsdatabase. Tilføj .exe-filen til
> Kazaa, til denne gren:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

På min XP Pro kan jeg ikke finde den.
Den har faktisk kun "Run" - vil det hjælpe at tilføjge RunServices?

Hilsen Peter