MS Windows
briani 27239
Scandisk i XP?
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 17-07-02 08:53

Jeg ville gerne køre scandisk under XP da jeg synes min maskine hakker noget
i det men jeg kan ikke finde det. Hvad bruger man istedetfor?

MVH

Dennis

--
Fjern: slet dette ved svar

Fra : Klaus Petersen

Dato : 17-07-02 08:56

> Hvad bruger man istedetfor?

chkdsk

Fra : Søren Blom

Dato : 17-07-02 12:05

"(7000) Dennis" <cfs11807slet dette@vip.cybercity.dk> skrev
> Jeg ville gerne køre scandisk under XP da jeg synes min maskine hakker
noget
> i det men jeg kan ikke finde det. Hvad bruger man istedetfor?

Har du prøvet at kikke under Tilbehør, Systemværktøj, der har jeg min
Scandisk liggende i XP

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 17-07-02 12:42

Der ligger alt muligt andet end lige netop scandisk. Jeg kører xp pro. Ved
ikke om det har noget at sige?

Dennis

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 12:48

In news:dk.edb.system.ms-windows "\(7000\) Dennis" <cfs11807slet
dette@vip.cybercity.dk> wrote:

>Der ligger alt muligt andet end lige netop scandisk. Jeg kører xp pro. Ved
>ikke om det har noget at sige?

Du har fået dit spørgsmål besvaret. "chkdsk" (CheckDisk) er XP's svar
på ScanDisk. Du kan også højreklikke på et hvilket-som-helst drev,
vælge Egenskaber -> Værktøjer -> Fejlfinding (oversat fra Error
Checking) og køre "chkdsk" herfra.

--
Lars Stokholm