MS Windows
briani 27239
Win XP / Fjernhjælp
Fra : Torben Brøndum

Dato : 17-07-02 08:18

Hej,

Fjernhjælp i subj. kræver det fast IP i begge ender / én ende (hvilken) ?.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-02 08:32

In news:dk.edb.system.ms-windows Torben Brøndum wrote:

>Fjernhjælp i subj. kræver det fast IP i begge ender / én ende (hvilken) ?.

En IP er vel en IP, det kræves svjv ikke at den er fast. Jeg fandt dog
en artikel: http://www.pcmag.com/article2/0,4149,2380,00.asp, hvor der
står: "If you get a dynamic IP address assigned by your ISP, you may
be able to use RA, but certain features won't work if you log off and
on again during a session". Men det kommer vel an på hvor dynamisk
IP'en er, går jeg ud fra. Det er jo ikke alle dynamiske IP'er der
skifter ved hvert log off/on (hvis altså det er problemet). Der skulle
dog være lidt hjælp at hente: "We'll show you how to make RA work in
nearly any situation".

--
Lars Stokholm

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 17-07-02 10:34

Så længe man ikke er bag en firewall man ik selv kan åbne de rette porte på,
så kan det sagtens lade sig gøre. Hvis du kan sende og modtage en fil gennem
MSN Messanger, så kan man også lave fjernhjælp, hvis ikke er firewall'en i
vejen.

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-07-02 18:52

Hej "Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk

> [...]
> skifter ved hvert log off/on (hvis altså det er problemet). Der skulle
> dog være lidt hjælp at hente: "We'll show you how to make RA work in

OK, takker for svar....samt læser den henviste side.

Hilsen Torben Brøndum