Mave-soveposition
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 17-07-02 04:59

Nu har jeg så set billeder af andre katte på den glimrende
dk.fritd.dyr.kat hjemmeside., så jeg kan se at det ikke er helt så
specielt som jeg regnede med.
Jeg havde i et tidligere parforhold en kat, som sov eks på et
sofa-ryglæn med alle 4 porter spredt, når den sov. Altså en rigtig
mave-plasker postition.
Der ser rigtig sjovt og atypisk ud.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 17-07-02 06:28

Hej Anders ..

Min Domino sover som regl som du beskriver det .. Du kan se et billede
af hende ( i positionen ) på mit fotoalbum, under Cats. Hun har godt
nok ikke forbenene med denne gang, men de er som regl også spredt ..

Knus fra Pia

--

Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 17-07-02 07:19

On Wed, 17 Jul 2002 07:28:21 +0200, "Pia Lihme Petersen"
<Pia@Lihme.com> wrote:

> [...]
>af hende ( i positionen ) på mit fotoalbum, under Cats. Hun har godt
>nok ikke forbenene med denne gang, men de er som regl også spredt ..

Hehe, ja, præcis. Der er godt nok dømt total afslapning. :)

Det er nu en kær måde at sove på.

Fra : Majer

Dato : 17-07-02 10:42

"Anders H. Jørgensen" <h20@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg havde i et tidligere parforhold en kat, som sov eks på et
> sofa-ryglæn med alle 4 porter spredt, når den sov. Altså en rigtig
> mave-plasker postition.
> Der ser rigtig sjovt og atypisk ud.

Apropos atypisk, så lå Peter godt nok atypisk i morges. Billede kan ses her:
http://makeashorterlink.com/?Y20C12841

Ha en god dag!

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 17-07-02 16:29

On Wed, 17 Jul 2002 11:42:07 +0200, "Majer"
<majbritt{REMOVE}@majer.dk> wrote:

>Apropos atypisk, så lå Peter godt nok atypisk i morges. Billede kan ses her:
>http://makeashorterlink.com/?Y20C12841

Hvor er den bare kær, din guldklump der. Helt klart alternativ
sovestilling. :)

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 17-07-02 16:31

> [...]
<majbritt{REMOVE}@majer.dk> wrote:

>Apropos atypisk, så lå Peter godt nok atypisk i morges. Billede kan ses her:

PS: sover han virkelig på billedet fra 12-07-02? Det er da om umuligt
endnu mere usædvanligt med en kat, der sover på ryggen på den
afslappede måde. Man skulle tro at han drømte, han var med i en
boksekamp :)

Fra : Majer

Dato : 17-07-02 17:57

> [...]
> endnu mere usædvanligt med en kat, der sover på ryggen på den
> afslappede måde. Man skulle tro at han drømte, han var med i en

Jeps, han sover på billedet

--
Majer

www.majer.dk