Hvem er det
Fra : Brian

Dato : 14-02-01 16:23

Hej.

Teksten går nogen lunde sådan her.

"If only i, could turn back time, and leave this........"

Det er med en god rock guitar, og jeg TROR nok bandet er dansk.
nummeret er vel et par år gammel.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Vh Brian

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-02-01 16:57

> Det er med en god rock guitar, og jeg TROR nok bandet er dansk.
> nummeret er vel et par år gammel.

Hmmm... nu er jeg ikke helt sikker, meen det er ikke Cher du mener ????

Det er et rocknummer med masser ar guitar, men Cher er så vidt jeg ved
ikke dansk

nummeret er vist nok fra 1988 eller 1989 !

Lars Bernau

"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk, der ved, hvad de taler om"
-K. Schumacher

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-02-01 17:11

In article <MPG.14f4c927a608abe898968c@news.inet.tele.dk>, bernau@mail.dk
says...
> Hmmm... nu er jeg ikke helt sikker, meen det er ikke Cher du mener ????

...og vi tilføjer lige at nummeret hedder "If I Could Turn Back Time"

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-02-01 17:59

"Lars Bernau" <bernau@mail.dk> skrev:

> ..og vi tilføjer lige at nummeret hedder "If I Could Turn Back Time"

Jeg tror ikke at det er den. Den lyder...

If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back all the things that have hurt you
and you'd stay

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-02-01 19:44

On Wed, 14 Feb 2001 16:58:44 GMT, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

>Jeg tror ikke at det er den. Den lyder...

Har Aqua ikke lavet en sang der lyder det?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Brian

Dato : 15-02-01 12:45

Hej.

Jo men det er heller ikke Aqua jeg tænker på

Vh Brian.

Fra : Brian

Dato : 15-02-01 12:45

Hej.

Nej det er ikke Cher jeg tænker på, men teksten ligger tæt på hvad du skrev.
Jeg håber den kommer igen i radioen, så må jeg lytte efter

vh brian.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-02-01 17:14

Hej Brian

Hvis du ved hvornår den var i radioen kan du få oplyst hvad det var for en.
Jeg tror endda du selv kan søge på deres hjemmeside.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Brian <houge@image.dk> skrev i en news:96ghd4$kj3$1@news.cybercity.dk...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 15-02-01 17:22

"Michael Lund Sørensen" skrev i en meddelelse

> Hvis du ved hvornår den var i radioen kan du få oplyst hvad det var for
en.
> Jeg tror endda du selv kan søge på deres hjemmeside.

Hvis det er spillet på DR har de fleste af deres programmer en playliste,
som du kan søge i. Da det ikke er alle der har ekstisteret lige længe, er
der endnu ikke så meget at søge i...men alligevel. Kig evt. også i deres
rotationslister http://www.dr.dk/p3/musik.htm. De kommercielle radioer har
givet vis noget lignende...men dem kender jeg ikke....

Kåre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-02-01 17:38

"Lars Bernau"

> [...]
> ikke dansk
> nummeret er vist nok fra 1988 eller 1989 !

Det tror jeg ikke. Chers går noget i stil med "If I could turn back time, if I
could find a way, I'd take back all the words that have hurt you, and you'd
stay." Men jeg genkender ikke sangen fra Brians spørgsmål.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 14-02-01 17:54

"Brian" skrev i en meddelelse

> "If only i, could turn back time, and leave this........"

Det kunne også være R Kelly (tror jeg det skrives...) jeg kan ikke huske
hvad nummeret hedder....?

Kåre

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-02-01 19:35

Kåre Weng Madsen skrev i meddelelsen ...

>Det kunne også være R Kelly (tror jeg det skrives...) jeg kan ikke huske
>hvad nummeret hedder....?

det hedder bare "Turn Back Time" og er fra 1999

--
Mvh Anders Houmark
Den der tærsker langhalm

Fra : Brian

Dato : 15-02-01 12:46

Hej.

Hehe, der kommer mange gode forslag, men jeg ved det ikke er R.kelly/Cher
eller Auqa.

Håber den kommer i radioen igen, så skal jeg nok poste svaret.

Vh Brian.

Fra : Kim Petersen

Dato : 14-02-01 20:27

Aqua's er vist noget i stil med "If only I could turn back time, if only I
could change what I have said, if only I could turn back time, I would stay
for the night..."

Det er Cher's, teksten som Mark Thomas Gazel remser op er lige i øjet. Cher
passer også med en rock-guitar, det gør Aqua ikke. Men det kan bestemt
forvirre, må være derfor du tror det er dansk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-02-01 14:36

"Kim Petersen"
> Det er Cher's, teksten som Mark Thomas Gazel remser op er lige i øjet. Cher
> passer også med en rock-guitar, det gør Aqua ikke. Men det kan bestemt
> forvirre, må være derfor du tror det er dansk

Marks tekst er rigtig, vistnok bortset fra et enkelt ord, men den passer da ikke med
Brians tekstlinje. Så kun Brian selv kan vist afgøre, hvad det kan være.

Jeg kan i øvrigt ikke forstå, hvordan nogen skulle kunne tro, at Cher var dansker