MS Windows
briani 27239
Windows 98 og waw.
Fra : Mogens Laursen

Dato : 16-07-02 22:21

Jeg har lige installeret min Win98 på en ny computer.

Er der nogen der ved hvordan jeg får systemet til at læse en musikcd som
waw.filer istedet for Cd-audio (cda.).

Mvh.

Mogens

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 16-07-02 22:34

"Mogens Laursen" <teaterlyd@wanadoo.dk> skrev i melding
> Jeg har lige installeret min Win98 på en ny computer.
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg får systemet til at læse en musikcd som
> [...]
Hei
Ta en titt her:
http://www.sonicspot.com/alternatecdfsvxd/alternatecdfsvxd.html

Thore Øivind

Fra : Madsen

Dato : 16-07-02 22:35

Mogens Laursen skrev:

> Er der nogen der ved hvordan jeg får systemet til at læse en
> musikcd som waw.filer istedet for Cd-audio (cda.).

Installerer et program der kan rippe cd'en, men du kan også få
stifinder til at læse indholdet på cd'er som almindelige wav-filer
som du så kan trække og slippe til harddisken, hvis det er det du
ønsker?

Madsen.

Fra : Mogens Laursen

Dato : 16-07-02 22:41