covers til 3510
Fra : Zero-Cool

Dato : 16-07-02 21:01

Hej Drenge
jeg vil høre om der er nogen af jer der ved
hvor man kan købe (org) covers til 3510
jeg har set i de lokale tele butikker de har ikke noget
og har ikke kunne finde noget på nettet
er der nogen der kan hjælpe?

--
\\\\////
-(o o)-
*--- \ (-----( )-------------
\_) ) /
( /

Fra : B. Dam

Dato : 16-07-02 21:34

> hvor man kan købe (org) covers til 3510
> jeg har set i de lokale tele butikker de har ikke noget

Jeg har set at Orange-butikkerne har fået nogen hjem. Bl.a. nogen der
er selvlysende i mørke, og et med ekstra dioder der blinker når tele-
fonen ringer. Priserne var afair fra kr. 149,- og op.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 16-07-02 21:51

"Zero-Cool" <benelli@os.dk> wrote in message
> [...]
> jeg vil høre om der er nogen af jer der ved
> hvor man kan købe (org) covers til 3510
> jeg har set i de lokale tele butikker de har ikke noget

Jeg kjøpte et originaldeksel på en TDC-butikk i et kjøpesenter i Viborg
forrige torsdag (11.7).
De hadde det orange med firfisle (Lizz-Art), samt et rødt og blått
"spille-deksel", du vet der hvor knappene er tilpasset spill.

Vennlig hilsen Thorolv, akkurat hjemkommet fra "sydenferie" i Danmark. Det
er virkelig "et yndigt land"!