/ Forside / Teknologi / Netværk / TCP/IP / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
TCP/IP
#NavnPoint
Per.Frede.. 4668
BjarneD 4017
severino 2804
pallebhan.. 1680
EXTERMINA.. 1525
xou 1455
strarup 1430
Manse9933 1419
o.v.n. 1400
10  Fijala 1204
Anbefaling af router med ATM-interface
Fra : Ricki Runge


Dato : 14-02-01 15:55

Hej

Er der nogen der kan anbefale en godt og ikke alt for dyr router med
ATM-interface. Jeg skal bruge den til en Pro@ccess ADSL linie fra Tele
Danmark.
Jeg har kikket lidt efter den router TDC sender med, Efficient Networks
SpeedStream 5711, men syntes 5000kr er lige i overkanten til mit budget,
havde håbet jeg kunne slippe med 2000-3000kr.

Er der nogen der kan hjælpe en stakkels mand?

Venlig hilsen
Ricki Runge



 
 
Bjarke Andersen (14-02-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 14-02-01 16:03

"Ricki Runge" <ricki@ricki.dk> wrote in message
news:96e5vv$huh$1@news.inet.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale en godt og ikke alt for dyr router med
> ATM-interface. Jeg skal bruge den til en Pro@ccess ADSL linie fra Tele
> Danmark.
> Jeg har kikket lidt efter den router TDC sender med, Efficient Networks
> SpeedStream 5711, men syntes 5000kr er lige i overkanten til mit budget,
> havde håbet jeg kunne slippe med 2000-3000kr.
>
> Er der nogen der kan hjælpe en stakkels mand?

Nopes, for det andet valg er Cisco 1401 til ca. den samme pris.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address



Ricki Runge (20-02-2001)
Kommentar
Fra : Ricki Runge


Dato : 20-02-01 15:07

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
news:96e6k8$7t9$1@news.proaccess.dk...
>
> Nopes, for det andet valg er Cisco 1401 til ca. den samme pris.

Okay, øv...

Jeg har nu lige fået en anden ide der måske kan løse mit problem:
Findes der en Ethernet Router, det vil sige en router der har Ethernet både
som input og output signal?
-Hvis ja, hvilke er gode og ikke alt for dyre?

Min ide går på at jeg kunne får TDC til at omkonfigurere min ATM Router, så
den sender alt trafik videre til en Ethernet Router (hvis det altså findes),
som jeg fx. giver ip 192.168.1.2, og så kan jeg jo selv lukke og åbne porte,
og bestemme hvor de skal routes hen, som jeg har lyst til og når jeg har
lyst til det. Dvs jeg vil bruge ATM Routeren udelukkende til at lave
signalet fra ATM til Ethernet.
Vi det kunne lade sig gøre?

Venlig hilsen
Ricki Runge



Asbjorn Hojmark (21-02-2001)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 21-02-01 01:22

On Tue, 20 Feb 2001 15:07:10 +0100, "Ricki Runge"
<ricki@ricki.dk> wrote:

> Findes der en Ethernet Router, det vil sige en router der har Ethernet både
> som input og output signal?

Ja.

> -Hvis ja, hvilke er gode og ikke alt for dyre?

Det vil sikkert være billigere at skifte ADSL-routeren.

-A
--
Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon Postel
Links : http://www.hojmark.org/networking/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Asbjorn Hojmark (14-02-2001)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 14-02-01 16:08

On Wed, 14 Feb 2001 15:54:39 +0100, "Ricki Runge"
<ricki@ricki.dk> wrote:

> Er der nogen der kan anbefale en godt og ikke alt for dyr router med
> ATM-interface. Jeg skal bruge den til en Pro@ccess ADSL linie fra Tele
> Danmark.

Cisco 1401.

> Jeg har kikket lidt efter den router TDC sender med, Efficient Networks
> SpeedStream 5711, men syntes 5000kr er lige i overkanten til mit budget,

Jeg vil gætte på, en 1401 koster ca. det samme, måske en anelse
mere.

Jeg troede i øvrigt routeren var 'gratis' med i leverancen ved
Pro@ccess, men det er ikke tilfældet? Oprettelsen er da gratis,
og jeg troede, routeren var inkluderet.

> havde håbet jeg kunne slippe med 2000-3000kr.

Det får du meget svært ved at finde en ATM-router for.

-A

Bjarke Andersen (14-02-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 14-02-01 16:17

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message
news:1c7l8tcagb5s50vvakok92suae1lq8vqog@sunsite.auc.dk...

> Jeg troede i øvrigt routeren var 'gratis' med i leverancen ved
> Pro@ccess, men det er ikke tilfældet? Oprettelsen er da gratis,
> og jeg troede, routeren var inkluderet.

Det er den også, men der er jo det med at kunderne ikke selv må lave
ændringer i routeren, og at TDC tager 950 + moms i timen for at udføre dette
arbejde.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address



Jens (14-02-2001)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 14-02-01 21:35

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:96e7ef$80d$1@news.proaccess.dk...
> "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message
> news:1c7l8tcagb5s50vvakok92suae1lq8vqog@sunsite.auc.dk...
>
> > Jeg troede i øvrigt routeren var 'gratis' med i leverancen ved
> > Pro@ccess, men det er ikke tilfældet? Oprettelsen er da gratis,
> > og jeg troede, routeren var inkluderet.
>
> Det er den også, men der er jo det med at kunderne ikke selv må lave
> ændringer i routeren, og at TDC tager 950 + moms i timen for at udføre
dette
> arbejde.

Fuldstændig lige meget ! Hvis du ændrer password i routeren (hvilket der er
hjælp til i denne NG), så kan TeleDK jo ikke selv ændre i den ! Hvis de
brokker sig, siger du bare at du har sat din egen router på. Hvis de så vil
have deres egen router tilbage siger du bare at det vil du ikke give dem,
for du betaler for den, og vil have den i reserve såfremt "din egen" går i
stykker.......

Jens



Dennis Pedersen (14-02-2001)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 14-02-01 21:50


"Jens" <jjonsson@get2net.dk> wrote in message
news:_ZBi6.2763$PC4.111244@news010.worldonline.dk...
> "Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> news:96e7ef$80d$1@news.proaccess.dk...
> > "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message
> > news:1c7l8tcagb5s50vvakok92suae1lq8vqog@sunsite.auc.dk...
> >
> > > Jeg troede i øvrigt routeren var 'gratis' med i leverancen ved
> > > Pro@ccess, men det er ikke tilfældet? Oprettelsen er da gratis,
> > > og jeg troede, routeren var inkluderet.
> >
> > Det er den også, men der er jo det med at kunderne ikke selv må lave
> > ændringer i routeren, og at TDC tager 950 + moms i timen for at udføre
> dette
> > arbejde.
>
> Fuldstændig lige meget ! Hvis du ændrer password i routeren (hvilket der
er
> hjælp til i denne NG), så kan TeleDK jo ikke selv ændre i den ! Hvis de
> brokker sig, siger du bare at du har sat din egen router på. Hvis de så
vil
> have deres egen router tilbage siger du bare at det vil du ikke give dem,
> for du betaler for den, og vil have den i reserve såfremt "din egen" går i
> stykker.......

Fiks idé igrunden.
Men tror du ikke der er en fin feature i routeren så kan man få den til at
svare med et serienr eller lignende så man kan identificere den?

/Dennis



Jens (16-02-2001)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 16-02-01 01:00

"Dennis Pedersen" <mig@NOSPAMjyde.dk> skrev i en meddelelse
news:cbCi6.2771$PC4.112397@news010.worldonline.dk...
>
> > Fuldstændig lige meget ! Hvis du ændrer password i routeren (hvilket der
> er
> > hjælp til i denne NG), så kan TeleDK jo ikke selv ændre i den ! Hvis de
> > brokker sig, siger du bare at du har sat din egen router på. Hvis de så
> vil
> > have deres egen router tilbage siger du bare at det vil du ikke give
dem,
> > for du betaler for den, og vil have den i reserve såfremt "din egen" går
i
> > stykker.......
>
> Fiks idé igrunden.
> Men tror du ikke der er en fin feature i routeren så kan man få den til at
> svare med et serienr eller lignende så man kan identificere den?

Nej ! Det tror jeg ikke ! Hvordan skulle den virke ?

Jens



Asbjorn Hojmark (16-02-2001)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 16-02-01 01:48

On Fri, 16 Feb 2001 00:59:55 +0100, "Jens" <jjonsson@get2net.dk>
wrote:

>> Men tror du ikke der er en fin feature i routeren så kan man få den til at
>> svare med et serienr eller lignende så man kan identificere den?

> Nej ! Det tror jeg ikke ! Hvordan skulle den virke ?

Det er implementeret med SNMP i nogle router-modeller.

Men i øvrigt er det også i nogle modeller muligt at låse route-
ren, så en tilfældig bruger ikke kan lave password-recovery eller
få adgang til den kørende konfiguration.

-A

Asbjorn Hojmark (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 15-02-01 09:18

On Wed, 14 Feb 2001 16:16:50 +0100, "Bjarke Andersen"
<bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

> [...] der er jo det med at kunderne ikke selv må lave ændringer i
> routeren, og at TDC tager 950 + moms i timen for at udføre dette
> arbejde.

Man må ikke lave ændringer i routeren, hvis det er TDCs, men man
må godt sætte sin egen router op på samme linie og lave det lige
som man har lyst til? Virkelig?

-A

Michael Lyngbøl (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Michael Lyngbøl


Dato : 15-02-01 10:07

On Thu, 15 Feb 2001 08:18:09 GMT, Asbjorn Hojmark wrote:
>
>> [...] der er jo det med at kunderne ikke selv må lave ændringer i
>> routeren, og at TDC tager 950 + moms i timen for at udføre dette
>> arbejde.
>
>Man må ikke lave ændringer i routeren, hvis det er TDCs, men man
>må godt sætte sin egen router op på samme linie og lave det lige
>som man har lyst til? Virkelig?

Korrekt.

Dog tror jeg ikke der sker det helt store hvis man 'kommer til' at pille
i TDCs router.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Bjarke Andersen (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 15-02-01 10:15

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message
news:244n8tcvi66mn0u5ugkvpg0h3vctr7ck76@sunsite.auc.dk...
> Man må ikke lave ændringer i routeren, hvis det er TDCs, men man
> må godt sætte sin egen router op på samme linie og lave det lige
> som man har lyst til? Virkelig?

Yeap. TDC har ingen råderet over din egen router, så længe det ikke
forstyrrer TDC's net.

Så du har mulighed for at købe din egen router (ca. 5000,-), og konfigurere
den som du lyster.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address



Thomas Jensen (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 15-02-01 11:28

> Man må ikke lave ændringer i routeren, hvis det er TDCs, men man
> må godt sætte sin egen router op på samme linie og lave det lige
> som man har lyst til? Virkelig?

Det fik jeg bekræftet telefonisk ved bestilling af ProAccess ADSL.

Med venlig hilsen

Thomas Hedberg



Kristian Krautwald (15-02-2001)
Kommentar
Fra : Kristian Krautwald


Dato : 15-02-01 21:37

In newsgroup dk.edb.netvaerk wrote, Thomas Jensen, this, the Thu, 15 Feb
2001 10:27:33 GMT:

Hello Thomas Jensen,

>Det fik jeg bekræftet telefonisk ved bestilling af ProAccess ADSL.

Min egen router 1401 har TDC ikke brokket sig over!

--
Med venlig hilsen
Kristian Krautwald <kristian@krautwald.dk>
http://www.krautwald.dk

Ulrik Lunddahl (19-02-2001)
Kommentar
Fra : Ulrik Lunddahl


Dato : 19-02-01 00:28

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Man må ikke lave ændringer i routeren, hvis det er TDCs, men man
> må godt sætte sin egen router op på samme linie og lave det lige
> som man har lyst til? Virkelig?

Eftersom man kan købe ProAccess Link uden at få medleveret en router må det
nødvendigvis være tilladt selv at sætte en til...

Jeg købte/lejede ProAccess Link med 8 IP adresser samtidigt med at jeg købte
en Cisco 1401 hos TDC, routeren er min ejendom, og de leverede den endda
hurtigt og til en ganske fornuftig pris.

Samtidigt med dette købte jeg en teknikker til at konfigurere routeren, han
kostede vis 1200 i timen, og da han havde brugt omkring 7 timer fordelt over
14 dage på opgaven gav han op, en anden teknikker prøvede et par dage efter
at konfigurere routeren, det gik meget bedre og efter et par timer fik han
det til at fungere.

Efter yderligere et par dage ringede den første teknikker og sagde at de
havde valgt slet ikke at fakturere mig, da de nok burde have haft lidt mere
styr på sagen.

Vi bruger kun forbindelsen til klient maskiner bag en Cisco PIC firewall.



--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl
lunddahl@mail.dk






Jesper Skriver (19-02-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 19-02-01 00:45

On Mon, 19 Feb 2001 00:28:26 +0100, Ulrik Lunddahl wrote:
>"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:
> ... da han havde brugt omkring 7 timer fordelt over 14 dage på opgaven
> gav han op, en anden teknikker prøvede et par dage efter at konfigurere
> routeren, det gik meget bedre og efter et par timer fik han det til at
> fungere.

pinligt ...

>Efter yderligere et par dage ringede den første teknikker og sagde at de
>havde valgt slet ikke at fakturere mig, da de nok burde have haft lidt mere
>styr på sagen.

Alt andet ville have været endnu mere pinligt ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Asbjorn Hojmark (19-02-2001)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 19-02-01 09:34

On Mon, 19 Feb 2001 00:28:26 +0100, "Ulrik Lunddahl"
<lunddahl@mail.dk> wrote:

>> Man må ikke lave ændringer i routeren, hvis det er TDCs, men man
>> må godt sætte sin egen router op på samme linie og lave det lige
>> som man har lyst til? Virkelig?

> Eftersom man kan købe ProAccess Link uden at få medleveret en router
> må det nødvendigvis være tilladt selv at sætte en til...

Ja, det var ikke så meget det, der var pointen. Det virker blot
ulogisk på mig, at det opfattes som 'skadeligt' at brugerne har
adgang til en ADSL-router leveret af TDC, men ikke, hvis de har
adgang til en router leveret af dem selv, uagtet at de laver præ-
cis det samme.

-A

Lars Kim Lund (19-02-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kim Lund


Dato : 19-02-01 10:43

Hej Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG>

>Ja, det var ikke så meget det, der var pointen. Det virker blot
>ulogisk på mig, at det opfattes som 'skadeligt' at brugerne har
>adgang til en ADSL-router leveret af TDC, men ikke, hvis de har
>adgang til en router leveret af dem selv, uagtet at de laver præ-
>cis det samme.

Så vidt jeg har forstået er det Corporate policy, at TDC vil have
kontrol over udstyr de ejer, det vil sige en politik baseret på
principper og ikke tekniske eller sikkherhedsmæssige hensyn.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Ulrik Lunddahl (20-02-2001)
Kommentar
Fra : Ulrik Lunddahl


Dato : 20-02-01 02:04

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote:

> Så vidt jeg har forstået er det Corporate policy, at TDC vil have
> kontrol over udstyr de ejer, det vil sige en politik baseret på
> principper og ikke tekniske eller sikkherhedsmæssige hensyn.

Så vist jeg har forstået drejer det sig også om, at udstyr de skal garantere
fungerer, vil de også have kontrol over hvordan er konfigureret, meget
logisk egentligt.

Jeg syntes ideen er fin, og kan man ikke lide det kan produktet jo købes
uden en router.


--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl
lunddahl@mail.dk





Lars Kim Lund (20-02-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kim Lund


Dato : 20-02-01 11:53

Hej "Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk>

>> Så vidt jeg har forstået er det Corporate policy, at TDC vil have
>> kontrol over udstyr de ejer, det vil sige en politik baseret på
>> principper og ikke tekniske eller sikkherhedsmæssige hensyn.
>
>Så vist jeg har forstået drejer det sig også om, at udstyr de skal garantere
>fungerer, vil de også have kontrol over hvordan er konfigureret, meget
>logisk egentligt.

Ja, hvis det var derfor. Men så burde det være en smal sag at få
kontrol hvis man kontraktmæssigt fraskriver sig den tjeneste og
accepterer at betale efter regning, ved problemer, der kan relateres
til kunde-fejl.

>Jeg syntes ideen er fin, og kan man ikke lide det kan produktet jo købes
>uden en router.

Det synes jeg ikke, det gør produktet dyrere at købe sine routere i
forhold til at leje dem (kontrol er essentielt for mange), og jeg
mener først der er status quo (break even, eller hvad man kalder det)
efter ca. 2-3 år, det er tvivlsomt om ADSL som vi kender det nu
overlever i 2-3 år.

Det perfekte produkt set fra mit synspunkt var at man lejede en router
man fik kontrol over. Egentlig tror jeg det er i sidste ende vil være
billigere for TDC fordi de ikke skal bekymre sig om dem, de vil få
kvalificerede fejlmeldinger når det ikke fungerer, og hvis det skulle
vise sig at være kunden der klumrer, så får de omkostningen dækket.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Ulrik Lunddahl (20-02-2001)
Kommentar
Fra : Ulrik Lunddahl


Dato : 20-02-01 21:59

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote:

> Ja, hvis det var derfor. Men så burde det være en smal sag at få
> kontrol hvis man kontraktmæssigt fraskriver sig den tjeneste og
> accepterer at betale efter regning, ved problemer, der kan relateres
> til kunde-fejl.

Det er ikke en smal sag med et så stort produkt, der skal f.eks. laves en ny
kontrakt, kundens status skal gøres tilgængeligt for support og salg, hvad
hvis kunden vil have support muligheden tilbage ?

Hvor mange kunder tror du egentligt selv har styr over IOS til en Cisco 1400
eller noget proporitært til en Speedstreem, og hvormange tror du så finder
ud af at det havde de ikke alligevel.

> Det synes jeg ikke, det gør produktet dyrere at købe sine routere i
> forhold til at leje dem (kontrol er essentielt for mange), og jeg
> mener først der er status quo (break even, eller hvad man kalder det)
> efter ca. 2-3 år, det er tvivlsomt om ADSL som vi kender det nu
> overlever i 2-3 år.

Hvor mange virksomheder kræver kontrol med eksterne routere, har egen
support der kan klare at supportere en fejlbehæftet/fejlkonfigureret ADSL
router uden at have adgang til DSLAM og samtidigt kan nøjes med den SLA du
får på en ADSL linie, jeg kender præsis så mange at det vist bedst kan
betale sig for alle parter, at de få mennesker selv køber deres routere.

> Det perfekte produkt set fra mit synspunkt var at man lejede en router
> man fik kontrol over. Egentlig tror jeg det er i sidste ende vil være
> billigere for TDC fordi de ikke skal bekymre sig om dem, de vil få
> kvalificerede fejlmeldinger når det ikke fungerer, og hvis det skulle
> vise sig at være kunden der klumrer, så får de omkostningen dækket.

Jeg tror de vil få en masse brokkende kunder der er sure fordi IOS er
sværere at finde ud af end de lige regnede med...

Næ, lad dem levere en godt dokumenteret ethernet snitflade, der nemt, men
dog ikke gratis, kan tilpasses af professionelle, og lad så virksomheden
koncentrere sig om hvad den nu engang er meget bedre til, nemlig dens eget
foretningsområde.


--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - lunddahl@mail.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil



Lars Kim Lund (20-02-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kim Lund


Dato : 20-02-01 22:21

Hej "Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk>

>Hvor mange kunder tror du egentligt selv har styr over IOS til en Cisco 1400

Alle kunder der driver netværk inhouse, i større eller mindre grad.
Jeg kender i hvert fald en del.

>eller noget proporitært til en Speedstreem, og hvormange tror du så finder
>ud af at det havde de ikke alligevel.

Jeg tror der er et ret pænt sammenfald af kunder der ønsker kontrol og
kunder der rent faktisk ved hvad de skal gøre med kontrollen.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Ulrik Lunddahl (20-02-2001)
Kommentar
Fra : Ulrik Lunddahl


Dato : 20-02-01 22:53

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote:

> Jeg tror der er et ret pænt sammenfald af kunder der ønsker kontrol og
> kunder der rent faktisk ved hvad de skal gøre med kontrollen.

Så lad mig spørge på en anden måde, hvor mange % af proaccess kunderne tror
du har så meget styr på IOS at de kan debugge en fejlbehæftet forbindelse
(hardware, software eller konfigurationsfejl).

og hvormange af disse kan bruge det til noget som helst når de ikke har
adgang til udstyret i den anden ende af forbindelsen.


--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - lunddahl@mail.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil



Lars Kim Lund (20-02-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kim Lund


Dato : 20-02-01 23:20

Hej "Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk>

>> Jeg tror der er et ret pænt sammenfald af kunder der ønsker kontrol og
>> kunder der rent faktisk ved hvad de skal gøre med kontrollen.
>
>Så lad mig spørge på en anden måde, hvor mange % af proaccess kunderne tror
>du har så meget styr på IOS

Aner det ikke, men nu er det altså en generel politik og ikke kun
pro@access, og TDC sælger som bekendt en del andet ..

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Ulrik Lunddahl (21-02-2001)
Kommentar
Fra : Ulrik Lunddahl


Dato : 21-02-01 00:52

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote:

> Aner det ikke, men nu er det altså en generel politik og ikke kun
> pro@access, og TDC sælger som bekendt en del andet ..

Den holder altså ikke, den nye version af NetEkspress leveres med en lejet
router du selv har fuld adgang til at justere alt det du vil i....


--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - lunddahl@mail.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil



Lars Kim Lund (21-02-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kim Lund


Dato : 21-02-01 01:21

Hej "Ulrik Lunddahl" <lunddahl@mail.dk>

>> Aner det ikke, men nu er det altså en generel politik og ikke kun
>> pro@access, og TDC sælger som bekendt en del andet ..
>
>Den holder altså ikke, den nye version af NetEkspress leveres med en lejet
>router du selv har fuld adgang til at justere alt det du vil i....

Det var jeg ikke klar over, det er noget nyt.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408887
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste