Et rigtig godt spørgsmål om import med Fro~
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-07-02 17:34

Man kan, ved at benytte importfunktionen i FrontPage 2002, hente
en tilfældig hjemmeside ned på sin computer og udgive den på sin
egen side, hvis man ønsker det -

Men en mystisk ting er alligevel, at man ikke via den pågældende
importfunktion alligevel ikke får hentet alle filerne ned,
således at visse links, der fungerer uden problemer på den
originale side, ikke kan fungere på det kopi man har hentet
ned -også selvom der ikke er tale om java eller javascriptfiler
eller andre narrestreger.

Det, spørgsmålet går på er, hvorfor i alverden "glemmer" FP at
hente visse almindelige html-filer ned ved importfunktionen?

Et spørgsmål mere: man kan så gå ind på den originale side, finde
de manglende sider og gemme dem på sin egen harddisk via gem
som -funktionen i MSIE 6.0.
Når man så gemmer denne side opdeles den så i en mappe, der
tilsyneladende rummer alle oplysninger om filen plus en
almindelige html-fil. Og begge ting skal så importeres endnu en
gang til FrontPage 2002 for at komme til at virke.

ER der nogen, der har en god -gerne teknisk -forklaring på dette?

--
ahw

--
Arne H. Wilstrup

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-07-02 20:01

Hvis FP ikke fra hovedsiden kan følge links til siden kan den ikke
hentes.
Endvidere er der spørgsmålet om hvor langt nede i hierarkiet siden
ligger. Som default søges der 5 levels ned men dette kan sættes op
hvis det er nødvendigt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-07-02 21:43

> [...]
siden
> ligger. Som default søges der 5 levels ned men dette kan sættes

jeg takker for svaret - det sidste kendte jeg godt til, men jeg
talte mere om "import" af sider,lavet i FrontPage og andre
programmer - og her gælder det så åbenbart, at der skal være
links til hovedsiden, førend denne import kan foregå? Jeg tænker
på at man jo ikke nødvendigvis har adgangskoden til de fremmede
sider, men alene skal forlade sig på importfunktionens "dybde".

Arne H. Wilstrup

Fra : Palle A. Andersen

Dato : 29-07-02 14:55

prøv at åbne siden i frontpage fra IE og gem den på din egen server.
mvh planker