spørgsmål
Fra : Ulrik

Dato : 16-07-02 16:04

er der nogle der har erfaring med

Asus a7s266 pro 2

eller

Asus a7s333

kan i sige mig hvor meget supporter op til ghz?
og hvorfor en er bedst?

mvh

Ulrik

Fra : Leony

Dato : 17-07-02 07:52

"Ulrik" <wulrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> er der nogle der har erfaring med
> Asus a7s266 pro 2 eller Asus a7s333

Jeg har ikke prøvet nogle af disse boards.

> kan i sige mig hvor meget supporter op til ghz?

De plejer normalt at opdatere BIOS'en så den understøtter de nyere hurtigere
cpu'er der kommer på markedet. Derfor skulle de sagtens kunne klare de
nyeste cpu'er, selvom boardet måske ikke er af nysete dato.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : anocin

Dato : 29-08-02 20:15

"Ulrik" skrev d. 16-07-02 16:04 dette indlæg :
> er der nogle der har erfaring med
>
> Asus a7s266 pro 2
>
> eller
>
> Asus a7s333
>
> kan i sige mig hvor meget supporter op til ghz?
> og hvorfor en er bedst?
>
> mvh
>
> Ulrik
> jeg har ikke set a7s266 men derimod a7vs266 håber at det er det du
mener??

>det er begge meget gode kort a7v266 understytter både DDR og SDRAM men
er en del bagud med hensyn til tecknologi hvor A7S333, derimod kun
understytter DDR-RAM Pc2100 og er forberedt til DDR Pc2700 RAM.

A7S333 har osse en SIS Bios som gør at den har mange sikkerheds
funktioner med hensyn til CPU, Køler, osv.

A7V266 går op til 1.4+ Ghz
og
A7S333 er jeg sikker på kan take over 2.0 Ghz

ellers kan du osse gå ind på
http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7s333/overview.htm <--- der er en
masse at hente :) hber at du kan bruge det!!!!!!

Mvh
Thomas h

http://www.kandu.dk/