MS Windows
briani 27239
Unformat i XP?
Fra : Lars Overgaard

Dato : 16-07-02 14:01

Min kæreste har netop reinstalleret Windows XP, hvilket resulterede i et blank
D-drev. Hendes harddisk er partitioneret således:

C-drev:   7 GB NTFS
D-drev:   34 GB FAT32
E-drev: 34 GB FAT32

D og E har hun ikke rørt i forbindelse med reinstallationen. Det eneste hun
gjorde var at formattere C, men alligevel valgte skidtet at riste D ved samme
lejlighed. Jo...hun er _helt_ stensikker på, at det _var_ C hun formatterede.

Naturligvis lå der uundværlige data på D, og lige så naturligt er det, at
hun ikke har en backup

I "gamle dage" kunne man så vidt jeg husker bl.a. unformattere vha. Norton
Utilities, men funktionen er der ganske enkelt ikke i Nortons version 2002.

Kan vi på nogen måde få genskabt de filer, der ligger på D uden at betale
IBAS en halv bondegård for at hjælpe?

Hvad ville en klog gøre...og hvad skal jeg gøre?

--

Lars
lars@linuxnet.dk

Fra : Lars Overgaard

Dato : 16-07-02 22:54

In article <slrnaj867u.14d.lars@lars.klasse22>, Lars Overgaard wrote:

> [...]
> IBAS en halv bondegård for at hjælpe?
>
> Hvad ville en klog gøre...og hvad skal jeg gøre?

Problemet er løst.
Jeg fandt et værktøj, der kunne klare ærterne, så min bedre halvdel har
efterhånden fået en nogenlunde normal kulør i ansigtet igen

--

Lars
lars@linuxnet.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-07-02 07:31

Lars Overgaard <lars@linuxnet.dk> skrev:

>Problemet er løst.
>Jeg fandt et værktøj,

Vil du røbe hvilket? Dette er en newsgroup til *gensidig* oplysning.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk