Min kat nyser!
Fra : The Wild West

Dato : 16-07-02 12:57

Den en af mine to katte er begyndt at nyse ret meget. Det lyder nærmest som
om han er ellergisk over for et eller andet.
Ellers er han sund og rask og spise, vasker sig og spinder mægtig tilfreds.

Kan katte blive ellergiske (overfor ...katte)??

The Wild West
ICQ 40112860

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-07-02 13:28

En kat kan sagtens blive allergisk overfor et eller andet.
Men at den nyser kan også skyldes en begyndende forkølelse, så vær opmærksom
på om katten bliver snottet, så må du en tur til dyrlægen.
Hilsen Vibeke

Fra : The Wild West

Dato : 16-07-02 14:00

V.Lerche & S.Andersen wrote:
[...]
::
Den er kun snottet sålænge at den nyser......
--
MVH Ole PEJ

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-02 14:08

On 16/07/2002 14:59, in article ah15cb$2s92$1@news.cybercity.dk, "The Wild
West" <opej@city.dk> wrote:

> [...]
> :: Hilsen Vibeke
> ::
> Den er kun snottet sålænge at den nyser......

Jeg ville få dyrlægen til at se på den.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-07-02 16:14

Ja, det er bedst at besøge dyrlægen inden det evt. bliver værre. Det kan jo
også smitte til jeres anden kat, hvis det er en form for forkølelse.
Hilsen Vibeke

Fra : Søren Houlberg

Dato : 03-08-02 18:56

Hej!

Jeg var også til dyrlæge med min lille søde killing som også nyste og skreg
som besat når jeg løftede hende (det gør hun endnu)
Mht. nysen så var jeg jo i fuld gang med at forklare dyrlægen hvornår det
var jeg havde observeret hende nyse og bedst som jeg forklarer stederne går
det pludselig op for mig hvad det er jeg står og siger (i hjørnerne,
understolene, under reolen) *GGG* min lille mis var slet ikke syg - det var
bare mit støv i hjørnerne hun ikke kunne lide *GGGGG* så nu bliver der sørme
gjort rent så det lille pus kan snuse hvor hun vil
Med hensyn til at hun skriger som en stukken gris hvergang (næsten) jeg
løfter hende op..... Hun gider det bare ikke. Det er ikke en del af den plan
hun har lagt og derfor larmer hun op - I det hele taget larmer hun meget når
ting ikke gør som hun vil - Nuttegris!
Det behøver altså ikke at være så farligt at din kat nyser, så inden du
blamerer dig hos dyrlægen ligesom jeg, så tjek lige om det er i hjørnerne
nyseriet foregår *GG*
Hilsen
Mette