Telia... *gisp*
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-07-02 12:35

Hvad sker der for Telia??

Da jeg ringede til deres kundeservice i dag tog de telefonen på under 20
sekunder!!

Jeg fik sådan et chok at jeg næsten glemte hvad det var jeg ville...

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-07-02 15:15

> Jeg fik sådan et chok at jeg næsten glemte hvad det var jeg ville...

Lol ! :)
Ja du plejer vel have god tid til at sidde og tænke over hvad du vil sige :)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : JMo.

Dato : 16-07-02 16:33

On Tue, 16 Jul 2002 13:35:17 +0200, Michael
=?iso-8859-1?Q?Kj=E6rsg=E5rd?= <webmaster@post10.zzn.com> wrote:

>Da jeg ringede til deres kundeservice i dag tog de telefonen på under 20
>sekunder!!

For de fleste kundeservice-numre plejer at gælde: Jo bedre vejr, jo
mindre ventetid...
(men mon ikke det er modsat hos is-producenter?)

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-07-02 20:18

> (men mon ikke det er modsat hos is-producenter?)
Hvad får de spørgsmål om ? 'Min is er defekt'? *LOL*

Fra : Fischer

Dato : 16-07-02 20:23

> Hvad får de spørgsmål om ? 'Min is er defekt'? *LOL*

1. Hvad får jeg ud af at software-opdatere min Astronaut?
2. Min Københavnerstang er låst - hvordan får jeg den låst op?
3. Hvor er det billigst at købe en Magnum .... uden abonnement?
4. Kan jeg få blåt lys i min Kæmpe Læske?
5. Vibratoren i min lille runde chokoladeis virker ikke!
o.s.v.

*Fischer

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-07-02 21:42

> [...]
> 4. Kan jeg få blåt lys i min Kæmpe Læske?
> 5. Vibratoren i min lille runde chokoladeis virker ikke!

LOL ! :)

6. Kan jeg spille Snake2 på min Kung Fu ?

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : JMo.

Dato : 16-07-02 20:31

On Tue, 16 Jul 2002 21:18:03 +0200, "Morten Lundstrøm"
<semizealot@iname.com> wrote:

>Hvad får de spørgsmål om ? 'Min is er defekt'? *LOL*

Prøv at ringe 35 46 04 56 og spørg...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-07-02 19:27

> Prøv at ringe 35 46 04 56 og spørg...