Entourage
Fra : David Blangstrup

Dato : 16-07-02 12:25

I Entourage Mac OS X: Hvordan kommer jeg af med de grå farver i Entourage X
kalenderen, når den bliver saved som html? Jeg synes, kalenderen ser fin ud
i en browser, bortset fra de grå farver i nogle af felterne. Jeg har i
cal.css forandret alle #CCCCCC til #CCCCFF, og det ser pænt ud (prøv det).
Men hvis jeg har en event der strækker sig over flere dage, f.eks. en uge,
bliver farven mere grå end #CCCCCC, end grim mørk grå. Hvor i cal.css kan
jeg forandre det?
For resten fremtræder denne mørkegrå farve i Windows Internet Explorer som
pænt lyseblå? Mystisk? Nogen, der har noget kendskab til dette?

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark