Åh nej!!!
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 16-07-02 11:52

Helt ærlig, her er man en stakkel uden computer og internet-opkobling i
en lille uges tid pga. lynnedslag, og hvad sker der så??? Der er 750+
indlæg i kattegruppen der skal kæmmes igennem for interessante guldkorn!
Pyha, det kommer vist til at tage nogle dage.

Og Marianne: Jeg har slet ikke fået besøgt dig og Ada og de andre
terrorister...ih altså, her har været en værre renden ind og ud af
gæster, så der har bare ikke været tid. Men du må hilse Ada og sige at
vi glæder os meget til hun flytter ind. Ud over "møbel-hunden" skal hun
også tage stilling til den nye hund Arthur. Han er en 4 årig Basset
Hound der er fløjtende ligeglad med katte, faktisk ser det ud til at han
har et selektivt syn hvad angår dem, og simpelthen ser lige igennem dem.
Meget underligt...men jeg fik at vide at han engang var blevet revet
noget så grundigt i næsen af en sur kat, og siden bare har valgt at
ignorere deres eksistens. Ikke en dårlig evne her i menageriet!

Har du arrangeret et killinge-afhentnings arrangement, eller hvordan
skal fraflytningen foregå?

Hilsen Dorthe (- og Arthur-hunden, der også ignorerer eksistensen af en
katte-ng!)

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-07-02 14:05

Hej Dorthe
Din stakkel, først "abstinenser" og så firkantede øjne.

Tillykke med den nye tilføjelse, Arthur lyder til at være
en "fornuftig" hund, jeg prøver selv at oparbejde den
evne, uden det store held.

Anita kommer fredag formiddag og henter Agnes,
lørdag først på eftermiddagen, kommer Carsten og
Pia og henter *næsten* hele koret, Tortie, Fru V
Mille og Molly, og de tager så også Lillebror med
til Betina i Kbh, hvilket betyder at der kun mangler
ungdomsforbryderen/eventyreren Ada, men bare
rolig, kan du ikke få det til at "falde i hak" tager jeg
hende ned i soveværelset ( åhh gru, suk, hjælp )
indtil du kan hente hende. Hmm gad vide hvordan
Ada ser på en der ignorere hende, det kunne være
en udfordring hun griber med begge poter.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 16-07-02 14:30

Jamen Marianne!
Du tror da ikke at jeg lader dig "lide" under Ada-pigen en eneste dag
længere end nødvendigt?! Skriver lige privat...
Hilen Dorthe

marianne hellemose skriver:

Fra : Birgitte

Dato : 17-07-02 11:00

Åhh nej, og jeg skal snart 14 dage til Tyrkiet, hvad mon der så ikke er sket
på denne tid
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 17-07-02 12:47

Tjah... vi kan jo regne på det:

4 dage gav 755 indlæg, dvs. 189 indlæg pr. dag. Du skal være væk i 14 dage,
altså vil du have 14*189 = 2643 indlæg!
Og det er vel og mærke hvis der ikke er "usædvanlig" megen aktivitet i gruppen.
Da Tortie og killingerne skal flytte hjemmefra meget snart, vil der nok være et
hav af beretninger, billeder osv. i den andledning, så jeg vil tro aktiviteten
kommer til at ligger over gennemsnittet.

Regner vi med en stigning på 10% i aktivitet ser regnestykket sådan ud: 110*2643
= 2907 indlæg. Lad os så bare antage at du bruger i gennemsnit 15 sek. pr.
indlæg, altså 15*2907 = 43610 sek = 727 min = 12,11 timer. Hertil lægges så evt.
tid til svar!

Såååh, knap 3000 indlæg og en behandlingstid omkring 12 timer ligger der nok og
venter på dig... men det er vel også noget at glæde sig til?! *GRIN*
Hilsen Dorthe (- man er vel uddannet videnskabskvinde, ik? )

Birgitte skriver:

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-07-02 16:08

Pyh, jeg ved nøjagtigt hvordan du har det *G*

Er lige kommet hjem efter sølle tre dages camping til mere end 400 indlæg
som jeg er ved at "kæmpe" mig igennem, jeg er for nysgerrig til at droppe
nogen af trådene, der KUNNE jo være det ultimative guldkorn i en af dem

Hilsen
Lisbeth

--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Kate

Dato : 17-07-02 21:31

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> jeg er for nysgerrig til at droppe
> nogen af trådene, der KUNNE jo være det ultimative guldkorn i en
> af dem

Hihi, det lærte jeg godt nok at gøre i kaningruppen. Mellem 300 og 500
indlæg i _døgnet_ var ikke ualmindeligt da jeg var fast læser. Så,
puha, være væk i bare 3 dage.....now way

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-07-02 08:52

Ja........jeg kan også fuld ud sige at jeg ved hvordan I har det. Har

gået og knoklet med at male vinduer de sidste par dage, og har ikke
brugt ret meget tid foran computeren. Synes det kan være lidt hårdt
når man kommer op og ser hvor mange indlæg der er, så jeg har heller
ikke rigtigt fået svaret på nogen af dem, men blot nøjes med at læse
dem så jeg er holdt lidt ajour :0)

I næste uge skal jeg (forhåbeligt, hvis damen ellers går i løbetid),
til Tyskland og have parret Flamme, så der venter mig nok igen en hel

bunke indlæg når jeg kommer hjem :0)
Skal være væk i ca. 4 dage, men Dorthe - lad lige vær med at stille
et regnestykke op for det - så bliver jeg bare helt træt på forhånd
*ggg*

Hilsen Trine - der nyder at have sommerferie *s*, og som trods alt
sætter pris på den megen aktivitet på listen