Har du valgt den rigtige race?
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-07-02 10:40

Hej
Prøvede lige quizen igen, denne gang sagde hundequizen Flat Coated
Retriever, ikke så galt, men lidt træls at man ikke her kan vælge mellem
langhår og korthår som hos kattene, jeg kan ikke lide langhårede hunde!
Jeg sad fast i kattequizen på grund af ordet: docile, kan nogen hjælpe med
en oversættelse?
Men endte da med at få både siamesere og orientalere med på listen (godt nok
langt nede).
Hilsen Vibeke

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-02 10:52

On 16/07/2002 11:39, in article 3d33ea4c$0$388$ba624c82@nntp01.dk.telia.net,
"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> en oversættelse?
> Men endte da med at få både siamesere og orientalere med på listen (godt nok

Docile = lærvillig, føgelig, følgagtig
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-07-02 10:58

> [...]
S.Andersen <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg sad fast i kattequizen på grund af ordet: docile, kan nogen hjælpe med

lærenem, lærevillig, føjelig...

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-07-02 11:25

Hej Tak for hjælpen. Ja, så må jeg nok hellere skrive "en smule" til docile,
hvis jeg vil ramme siameseren
Hilsen Vibeke, der nu vil prøve igen

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-07-02 12:26

Ja, så blev det en Tonkineser ( jeg synes også at Scottie er sød), men ramme
Siameseren kan jeg altså ikke.
Hilsen Vibeke