6310 sløvhed
Fra : Søren Lindholt

Dato : 16-07-02 09:33

Jeg har 6310, den er ok og eller hurtig i menuer osv. Men når den skal åben
SMS indbakken er den ca. 13!! sekunder om at "åbne". Er det mon normalt,
nej vel, men hvad er mon galt. Simkortet?
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Janner

Dato : 16-07-02 09:45

Det ser for mig udtil at tiden der går inden indbakken åbner er afhængig af
hvor mange beskeder du har liggende deri. Prøv slette dem eller opret en
anden mappen og flyt den.

Hygge
Jan

Fra : MaRk

Dato : 16-07-02 20:37

> [...]
> SMS indbakken er den ca. 13!! sekunder om at "åbne". Er det mon normalt,
> nej vel, men hvad er mon galt. Simkortet?

Har du orange??

Fra : Søren Lindholt

Dato : 17-07-02 09:16

MaRk <x@x.dk> wrote in article
<3d3475ef$0$80795$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Har du orange??

Næ, sono. Jeg fandt menuen "Slet alle læste beskeder", og det klarede
problemet. Jeg orkede jo ikke at slette beskederne en ad gangen, når det
tog over 13 sekunder pr stk.
Nu er den hurtig igen...

Fra : GiWeo

Dato : 17-07-02 09:50

Hejsa

>Jeg har 6310, den er ok og eller hurtig i menuer osv. Men når den skal åben
>SMS indbakken er den ca. 13!! sekunder om at "åbne". Er det mon normalt,
>nej vel, men hvad er mon galt. Simkortet?

Så gem dem i telefonens hukommeelse i stedet !

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på