Hvorfor købe kattelegetøj i dyre domme?!?
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 16-07-02 07:02

Hejsa!

Her i huset er et centimeter mål det foretrukne legetøj! *S*

Det siger sådan en sjov lyd når mor trækker det hen over trægulvet.... Det
krøller i den ene ende... næsten som en grisehale! *L*

Det skulle i prøve jeg synes i hvert tilfælde det er sjovt...

Morgen hilsner
Cæsar

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Brian Olsen

Dato : 17-07-02 09:25

vi har ikke prøvet med centimeterbånd, men brian har fundet en tynd ,stærk
og fleksibel plastik pind på sit abejde hvod de farver plastik bla til lego
så han garanterer at der ikke er pvc i. det er Labans beste beskæftigelse
hvis nogen holder tingen.
den skal dø og helst hårdt

bente

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 17-07-02 10:00

Et tip: Pas på med at have elastiker tilgængelige for en kat :)

Der er et eller andet ved elastikker, som i hvert fald min kat er helt
vild med. Hvis man lige har tabt en elastik et sted, så snupper missen
den. Den elsker at gnaske i den, og så spiser den elastikken.

Jeg tror faktisk det kan være farligt for katten, at den kan få det
galt halsen, så det er selvfølgelig ikke noget, jeg synes om, men når
man tømmer kattegrusset og finder en elastiksnor så er det lidt komisk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-07-02 16:13

"Anders H. Jørgensen" <h20@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> galt halsen, så det er selvfølgelig ikke noget, jeg synes om, men når
> man tømmer kattegrusset og finder en elastiksnor så er det lidt komisk

Ja, katte elsker af en eller andren grund elastikker, det kan jeg skrive
under på. Bøv er fuldkommen fjollet hvis han får fat i en elastik, og Jack
holder sig heller ikke tilbage. Og jeg er ret sikker på de IKKE er sunde at
spise.

Men prisen for fjollet elastikspiseri har nu vores afdøde kat Ylle, som
engang åd et bayonne-net (de der elastiknet der er omkring en
bayonneskinke). Hun havde hugget det i køkkenet i et ubevogtet øjeblik og vi
fandt det først igen da fruen sad og brækkede sig, hvorved det (heldigvis)
kom op igen! OK nu ver et bayonne-net nok EKSTRA lækkert fordi skinken jo
var blevet kogt i det, men alligevel: Pas på!

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte