MS Windows
briani 27239
min taskbar forsvinder.
Fra : Kasper

Dato : 16-07-02 06:23

Hej ng.
Hver gagn jeg har haft genstartet er min taskbar forsvundet, jeg skal
så lige hive den frem fra bunden af skærmen men det er da iriterrende.
Jeg bruger win xp pro dk med et klassisk windows miljø.

Nogen forslag til hvad der kan være galt?

Mvh Kasper

Fra : Ole C

Dato : 16-07-02 06:49

Kasper <hr_overgeneral@hotmail.com> skrev blandt andet:

> Hej ng.
> Hver gagn jeg har haft genstartet er min taskbar forsvundet, jeg skal
> så lige hive den frem fra bunden af skærmen

Prøv at "unlocke" Proceslinien/Taskbar'en når du har trukket den på
plads - og genstart Windows. Sandsynligvis er den så på plads når
Windows er oppe igen - og så kan du låse den igen.
Den procedure virker hos mig, hvis jeg har fået lavet rod med
Proceslinien/Taskbar'en.

vh
Ole C

Fra : Brizz

Dato : 16-07-02 09:54

> [...]
> så lige hive den frem fra bunden af skærmen men det er da iriterrende.
> Jeg bruger win xp pro dk med et klassisk windows miljø.

Højreklik på proceslinien og vælg: egenskaber og fjerne flueben og "skjul
proceslinien automatisk"
Så burde det virke
Brian

Fra : kasper

Dato : 16-07-02 10:43

On Tue, 16 Jul 2002 10:54:01 +0200, "Brizz"
<bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote:

>Højreklik på proceslinien og vælg: egenskaber og fjerne flueben og "skjul
>proceslinien automatisk"

Det er ikke det der er galt, computeren skjuler den kun når den har
været slukket, og så skal jeg hive den frem når jeg har bootet op.