Gøre cpu ren...
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 15-07-02 21:50

Hvis man nu skal gøre en cpu ren for kølepasta, og det er ikke kun selve
kernen, men hele pladen nærmest !:)
Har været i gang med lidt sprit og vatpinde... men det er jo noget klistret
snask at få af.. Det er noget hvidt noget (ikke noget dyrt sølv halløj) hvis
det gør en forskel....

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 15-07-02 22:23

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klistret
> snask at få af.. Det er noget hvidt noget (ikke noget dyrt sølv halløj)

Tør så meget af du kan med køkkenrulle.
Tag derefter noget cellulose fortynder og væd lidt køkkenrulle.
Se herefter hvordan din kølepasta forsvinder (du skal selvfølgelig tørre
fladen af )

/Thomas

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 15-07-02 23:28

> Tør så meget af du kan med køkkenrulle.
> Tag derefter noget cellulose fortynder og væd lidt køkkenrulle.
> Se herefter hvordan din kølepasta forsvinder (du skal selvfølgelig tørre
> fladen af )

"cellulose fortynder" Har det andre navne ? Og hvor kan jeg evt købe det ?
Bare en tur i matas ?

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Edmund

Dato : 16-07-02 00:30

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk> wrote in message

> "cellulose fortynder" Har det andre navne ? Og hvor kan jeg evt købe
det ?
> Bare en tur i matas ?

Brugsen,føtex, farvehandel, byggemarked osv. små grønne 1/2 liters
flasker

Fra : Mogens

Dato : 16-07-02 00:38

On Tue, 16 Jul 2002 00:27:39 +0200, "Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk>
wrote:

>"cellulose fortynder" Har det andre navne ? Og hvor kan jeg evt købe det ?
>Bare en tur i matas ?

Fortynder kan du få i ethvert supermarked, byggemarked og farvehandel.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-07-02 09:41

> Fortynder kan du få i ethvert supermarked, byggemarked og farvehandel.

Ok tak til alle !

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Bachelor

Dato : 17-07-02 00:45

"Thomas Worm Madsen" <ormen@ormens.dk> skrev i en meddelelse news:3d333d11$0$13965$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> hvis
>
> Tør så meget af du kan med køkkenrulle.
> Tag derefter noget cellulose fortynder og væd lidt køkkenrulle.

Rensebenzin eller lighterbenzin fand jeg ud af var godt.

Fra : Rio

Dato : 20-07-02 21:49

PAS på med celluosefortynder, det opløser lakken på cpu og bundkort, sprit
er rigeligt.
rio
Thomas Worm Madsen <ormen@ormens.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d333d11$0$13965$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...