Film på Pro7 jeg ikke forstår
Fra : Per K

Dato : 15-07-02 21:16

Jeg så en film igår at jeg ikke rigtig kan forstå handlingen i.
Filmen hed på tysk: Bermuda Dreiech: Das toor zu eine andere dimention,
men det var nu en amerikansk film.
Historien:
En mand og kone er overlykkeligt gift med hendanden, hun har i mellemtiden
fået
konstateret kræft, og opdage nu at hun er gravid.
Hun har et valg: Enten kemo og miste barnet eller få barnet og dø.
De får nu idéen til at tage på afstresningsferie til Bermuda.
Ankommet til Bermuda lejer de en båd, og sejler ud alene.
Pludselig fanges de i Bermudatrekanten og konen forsvinder sporløst, manden
ser igennem et ormehul en ø i den anden ende og hullet lukker i.
Han sætter nu alt ind for at finde konen, og en meget klog kvinde der har en
teori
om at hun kan åbne ormehullet automatisk hjælper ham.
Med hende og hendes maskine lykkedes det dem at åbne for ormehullet
og de 2 + skipperen sejler igennem.
Han finder sin kone på øen og hun har imellemtiden født deres barn og er med
et vidunder helbredt 100% for kræften.
De er meget glade for at se hendanen og de betoner atter deres dybe
kærlighed
til hendanden.
Manden vil nu tage konen med retur, men hun nægter.
Han vil så derfor blive på øen sammen med hende, det vil hun heller ikke
have.
Hun vil derpå have at han skal rejse tilbage til vores verden sammen med
deres søn
og hun vil blive tilbage på øen fordi at den er "god for hende", som hun
siger.
Han forlader hende nu og tager sammen med hende forskeren, minus skipperen
(der har fundet hans forsvundende kone på øen) tilbage til vores verden
igen.
Og tidshop 6mdr senere bor hende forskeren, manden og barnet sammen,
om der er kærlighed imellem dem ser man ikke, og filmen slutter.

Spørgsmål:
Når konen nu har fået deres barn, er helbredt 100% fra kræften, elsker
hendes
mand afsendigt dybt.
Hvorfor pokker rejser hun så ikke med ham tilbage eller lader ham blive på
øen
nu når de er så ekstremt lykkelige sammen ?
Det giver da overhovedet ingen mening den slutning på filmen.

Venligst Per

Fra : Sparre

Dato : 15-07-02 21:32

> Jeg så en film igår at jeg ikke rigtig kan forstå handlingen i.
> Filmen hed på tysk: Bermuda Dreiech: Das toor zu eine andere dimention,
> men det var nu en amerikansk film.
> Historien:

Tyskerne har sikkert bare spillet den bagfra ! de er sku underlige der syd
for grænsen.....

--
Christian Sparre
http://sparre.it

Fra : Jacob

Dato : 15-07-02 22:01

[Snip]

> Det giver da overhovedet ingen mening den slutning på filmen.
>
> Venligst Per

Jeg sige at du ikke skal bekymre dig alt for meget. Jeg tror at filmen
hedder Lost in the Bermuda Triangle ( http://us.imdb.com/Title?0183705 )
og på IMDB er folk enige om at plottet ikke hænger sammen og at det er en
elendig film

--
Jacob

Fra : Per K

Dato : 15-07-02 22:08

"Jacob" <unknown@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og på IMDB er folk enige om at plottet ikke hænger sammen og at det er en

Jag fandt også ud af at det var lige den.
Men jeg fatter heller ikke handlingen, den skriger langt væk efter at de er
tvunget
til at lave en 2´er hvor de så får hentet den elskede kone tilbage til den
virkelige verden, eller at han blot bliver på øen sammen med hende.

Venligst Per

Fra : Rune Sindahl

Dato : 19-07-02 13:53

> [...]
> øen
> nu når de er så ekstremt lykkelige sammen ?
> Det giver da overhovedet ingen mening den slutning på filmen.

Mon ikke hun har en affære ?!?

Fra : Per K

Dato : 19-07-02 18:16

"Rune Sindahl" <rune.sindahl@*FJERNDETTE*email.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke hun har en affære ?!?

Det tror jeg nu ikke, men jeg kunne se på IMDB at den var blevet sablet
ned den film pga. plottet der ikke har givet mening ved nogen af dem der har
set den, jeg tror ikke engang at instruktøren overhovedet har fattet den
film
han selv har lavet.
Det er en dum film den der Lost in the Bermuda Triangle.