Jesus Christ Superstar
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 15-07-02 20:50

Jeg sidder her i sommervarmen og kører gamle spolebånd igennem, og så
"fandt" jeg
pludselig en længst forglemt overspilning af den gamle (den første)
danske udgave af JCS.
Jeg kan huske navnene Allan Mortensen, Eddie Skoller og Ann Liza.
Men hvem er de andre medvirkende ?

Skulle en af jer have denne dobbelt LP, var det måske muligt at
få en credit-liste ? På forhånd TAK !

Hilsen Jørgen Carlsen

Fra : Keld Gydum

Dato : 15-07-02 21:04

Hej Jørgen Carlsen ....

Nu ved du så meget om Jesus Christ Superstar så prøv
og find resten på www.bibliotek.dk - hvis du søger rigtigt
der - er jeg også sikker på du finder dit svar ...

Evt. også Lp'erne ... !!

Jeg vil gerne søge det for dig - men du skulle kunne
finde ud af det selv ... en side jeg bruger utrolig meget.

Held og Lykke !

Med venlig hilsen
Keld Gydum

Keld Gydum
E-Mail: keld.gydum@mail.dk
Homepage: http://www.sitecenter.dk/bangsbo
WebCam page: http://bangsbo.camarades.com
Alle mail er Scannet for Virus med AntiVir fra www.avirus.dk

Fra : Keld Gydum

Dato : 15-07-02 21:11

Her er de oplysninger jeg har fundet ....

Kunne ikke lade være håber du kan bruge oplysningerne.

Jørgen Carlsen ...

GRAMMOFONPLADE
Webber, Andrew Lloyd
Jesus Christ superstar

musik: Andrew Lloyd Webber, tekst: Tim Rice, solister: Bruno Wintzell, Allan
Mortensen, Ann Liza, Eddie Skoller, Johnny Bjørgren, Michael Fønss, Dan
Tillberg, Svend Johansen, Sven Cleemann m. fl., kor og orkester, dirigent:
Peder Kragerup
2 plader, stereo + 1 teksthæfte
Forlag: Philips
Opstilling i folkebiblioteker: Operetter/musicals
Dansk opførelse
Philips 6675001

Kan hjemkaldes på ALLE Biblioteker !!!

Med venlig hilsen
Keld Gydum

Fra : Per Tolbøll

Dato : 16-07-02 11:07

Jørgen Carlsen skrev i meddelelsen <3D332780.3272FA14@daks.dk>...
> [...]
>danske udgave af JCS.
>Jeg kan huske navnene Allan Mortensen, Eddie Skoller og Ann Liza.

Jeg kunne umiddelbart finde frem til følgende i sceneudgaven, jeg er ikke
klar over, om de også medvirker på pladen:

Skuespillere:

Sebastian
Sanne & Rebecca Brüel
Ina Løndahl
Titika
Dan Tillberg

Musikere:

Alex Riel
Claus Asmussen
Finn Ziegler
Torbej Kjær
Lasse Lunderskov
Gert Rostock

Fra : Ole Damgaard

Dato : 16-07-02 12:22

> Skulle en af jer have denne dobbelt LP, var det måske muligt at
> få en credit-liste ? På forhånd TAK !

Kære Jørgen
Her er creditlisten:
MEDVIRKENDE: ELISABETH BARKSTED - SANNE BRYEL - REBECCA BRYEL -/JØRN
BUDOLFSEN - LISA RENEE - KNUD CHRISTENSEN - STEEN CHRISTENSEN/- HASSE
JENBRATT - KIRSTEN JOHANSEN - GERD EGEDE NISSEN - VIBEKE/EIDER - GERT
KENNETH HANSEN JANNIE HØEG - TORBEN J. JENSEN -/JAN DALHOFF JØRGENSEN -
FLEMMING LARSEN - LONE LAU - BENTE MERETE -/HÅKON MOHEDE - GEOFFREY SILVER -
INGER TØNSBERG/-
ORKESTERMEDLEMMER: CLAUS ASMUSSEN - KNUD BJØRNØ - HENRY HANSEN -/- PER
LARSEN - LASSE LUNDERSKOV - HARALD MICHELSEN - KURT RIEDEL -/ALEX RIEL -
POUL SVENSSON - ARNE TØRNQUIST - AXEL WINDFELD - FINN/JENSEN - JESPER
JØRGENSEN - BØRGE KERTE - TORBEN KJÆR - ERIK LARSEN/KAJ HILL - BENT
JARLKOV - GERT JENSEN - JØRGEN JENSEN - WILLY/OLSEN - BENT
PENTHIEN/ZIEGLER - OLE SAMSØE - KAREN IDA MOLLERUP - JØRGEN NIELSEN.

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 16-07-02 22:40

> Kære Jørgen
> Her er creditlisten:
> MEDVIRKENDE:

Tak til jer, der fandt frem til navnene på de medvirkende i JCS.

God sommer ! Hilsen Jørgen Carlsen