ISDN telefon + Kirk dialog
Fra : sanders

Dato : 14-02-01 13:16

Jeg har et problem!!!!!!!!

Min ISDN telefon (Kirk Delta 952 m. nummerviser) logger ikke alle
opkald. Den sender opkaldet videre til min analoge telefon, hvor der
sidder en telesvarer Kirk Dialog II. Hvis vedkommende ikke lægger en
besked, så kan jeg ikke se hvem der har ringet. (uhyggeligt!!)

Er der mon nogen, der ved hvordan jeg sætter ISDN telefonen til at
gemme alle opkald der kommer til den??? Altså bare deres nummer.

Med overvågende hilsen

Søren

Fra : Møller

Dato : 14-02-01 14:04

Hej Den Kirk ISDN jeg har logger kun de ubesvarede opkald, det syntes jeg er
ganske smart, men viderestillingerne har jeg aldrig fået rigtig styr på.
Med hilsen
Jørgen

Fra : MJ

Dato : 14-02-01 22:42

> Er der mon nogen, der ved hvordan jeg sætter ISDN telefonen til at
> gemme alle opkald der kommer til den??? Altså bare deres nummer.

Tja, det er nok ikke til megen hjælp, men jeg kan fortælle hvordan du gør på en Siemens.

--
Hilsen Morten.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-02-01 09:03

> [...]
> sidder en telesvarer Kirk Dialog II. Hvis vedkommende ikke lægger en
> besked, så kan jeg ikke se hvem der har ringet. (uhyggeligt!!)

Den sender ikke opkaldet videre, men den med telefonsvareren tager jo
kaldet.
Og så er kaldet ikke ubesvaret længere.
Du skal nok finde en liste i Kirk'en med _besvarede_ kald.
Et andet alternativ var at droppe den analoge svarer og få BeskedSvar
istedet.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen