'Contact Service'
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 15-07-02 19:17

Min stedbror har smidt sin Nokia 3310 på gulvet lidt for meget, så nu siger
den 'contact service' efter sidste gang den røg på gulvet.
Kan den normalt reddes ved en software opdatering, eller skal den bare
arkiveres lodret ?

MVH
Morten

Fra : Jens Karstoft

Dato : 15-07-02 21:03

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den 'contact service' efter sidste gang den røg på gulvet.
> Kan den normalt reddes ved en software opdatering, eller skal den bare

Jeg tror ikke det er en softwarefejl. Det er højest sandsynligt en
hardwarefejl, som giver denne contact service. Det er set mange gange før at
tabte Nokia telefoner giver contact service og i mange tilfælde kan det
laves. Det der skal gøres er at et par enkelte komponenter inde i telefonen
skal genloddes.
Der er derfor ingen grund til at smide den ud før den rette mand har set på
den.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock og service på din mobiltelefon.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 15-07-02 22:51

> [...]
telefonen
> skal genloddes.
> Der er derfor ingen grund til at smide den ud før den rette mand har set

Hvor meget kommer det til at koste at få den rette mand til at kigge på den
? Det eneste jeg har loddet har været nogle knækkede pins i min PC og jeg
har ikke helt lyst til at sætte mig ind i diagrammer og så'n over en nokia
telefon :)

MVH
Morten

Fra : helloo.dk

Dato : 16-07-02 18:05

Jeg vil forslå du kikker i dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock og finder
den unlocker der ligger tættest på dig. grib knoglen og ring til ham og hør
om det er noget han vil kikke på.. De fleste af os tager ikke penge for
noget vi ikke kan lave..
Hilsen helloo.dk