VIA drv. usynligt ?
Fra : Rudy

Dato : 15-07-02 19:14

Hej alle,
burde jeg ikke kunne se VIA drv. under enhedshåndtering
og så under drv. ved alt det der VIA "stuff" ?
Installeret 4n1 version 440, men kan intet se.
Systemet kører som det plejer....

Takker
Rudi

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 16-07-02 10:54

Rudy wrote:
> [...]
> og så under drv. ved alt det der VIA "stuff" ?
> Installeret 4n1 version 440, men kan intet se.

joda, hvis du tager properties på fx. din AGP>PCI controller kan du se
om det er VIA's driver eller Mikroblød's..

hvis det stadig er Mikroblød's, så prøv at update den manuelt!

Fra : Rudy

Dato : 16-07-02 16:37

"Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en meddelelse
> om det er VIA's driver eller Mikroblød's..
>
> hvis det stadig er Mikroblød's, så prøv at update den manuelt!

Manuelt så. Jeg prøver....tak til dig,Dennis.