MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows??
Fra : Svend Emil

Dato : 15-07-02 18:24

Hvordan gør jeg så den aldrig kommer frem???

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Gevaldi

Dato : 15-07-02 19:25

Svend Emil skrev:

> Hvordan gør jeg så den aldrig kommer frem???

Nu ved jeg ikke hvilken windows version du
bruger, men i ME skal du fjerne fluebenet i
"brug personlige menuer" i egenskaber for
proceslinien.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Svend Nielsen

Dato : 15-07-02 20:26

Som det ses af billedet er det en Windows XP Home Edition

Og ja det er Personlige menuer der skal slås fra (fra egenskaberne på
startlinien)

Svend

Fra : Svend Emil

Dato : 15-07-02 21:04

> Og ja det er Personlige menuer der skal slås fra (fra egenskaberne på
> startlinien)

MANGE TAK.
Kunne altså ikke lade være emd at trække på smilebåndet da Gevaldi sadge:
"Nu ved jeg ikke hvilken windows version du bruger, men..." (kun sjovt)

TAKKER IGEN

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Gevaldi

Dato : 15-07-02 21:10

Svend Emil skrev:

> [...]
> Kunne altså ikke lade være emd at trække på smilebåndet da Gevaldi
> sadge: "Nu ved jeg ikke hvilken windows version du bruger, men..."

Selv tak.....jeg havde overset den lille finte:)
De ka' bare la' værre med at lave alle de
forskellige versioner, det er æt te og holde
rede på dem.