Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Papirskærer - hvor?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-07-02 15:52

Jeg har set gode kommentarer omkring en papirskærer af mærket Falcon, som
skulle være god til prisen (prisen er vigtig Jeg skal bruge den til
inkjet prints.

Men hvor køber jeg sådan een i en butik i Kbh eller på nettet her i DK? Jeg
har prøvet Google som kun giver meget få hits, heriblandt Attech.dk men der
kan man ikke betale med Dankort..

--
Kind regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=48
http://www.photo.net/photodb/user?user_id=255231

Fra : Freddy Nielsen

Dato : 15-07-02 17:48

Prøv: Lybæk Foto, Tagensvej 102, 2200 Kbh N. Tlf 35 83 87 80
Jeg købte en for et par år siden, så jeg regner med han stadig forhandler
dem, jeg har da kunne købe flere ekstra knivet til min.
Med venlig hilsen
Freddy Nielsen

Fra : Claus MC

Dato : 15-07-02 17:53

> [...]
Jeg
> har prøvet Google som kun giver meget få hits, heriblandt Attech.dk men

Om det er en "Falcon" ved jeg ikke, men Lærenes Indkøbscentral har vist en
"billig". Jeg ved dog ikke, om du har adgang til at handle der ?

Mvh

CLaus