Jeg tror sq..
Fra : Ace

Dato : 15-07-02 15:16

...jeg skal have en ny wap telefon, men efter at have prøvet diverse venners
wap telefoner uden større held er jeg faktisk i tvivl om wap systemet virker
tilfrestillende, hvad siger i, er det til at få en brugbar forbindelse,
sår'n under nomale omstændigheder og hvad med wap på en dansk telefon i
udlandet, findes der roaming aftaler, eller skal man ringe op til dk ?

Mvh
Wapman ?

Fra : Ace

Dato : 16-07-02 13:19

mm....er det virkeligt så dumt et spørgsmål ....
Roaming findes pt ikke så vidt jeg kan se, nogen der ved noget andet ?
Forbindelses kvalitet må der da være nogen der gider at svare på, er der
altid ledige slots og holder forbindelsen ?

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 23-07-02 11:11

Hej!

Jeg vil tro at lige som der er lelefon roaming i andre lander er der også
wap roaming, når man skal have fat i en wap tjeneste ringer telefonen jo i
prinsippet bare op til et telefon nr. i danmark som et baske alm. tele
opkald fra udlandet....

--
Sommerhilsner fra:
Nikolaj Riis Josephsen