Cykelkurv til hund
Fra : Janni

Dato : 15-07-02 11:41

Hej!
Hvor kan man købe en cykelkurv til en hund? Hunden der skal kunne være i den
er mine forældres mellem puddel.

Venlig Hilsen

Janni

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 15-07-02 15:27

Kan man ikke bare bruge en alm. cykelkurv?
Er der noget specielt ved en "hundecykelkurv"?
Ja, undskyld at jeg spørger, men jeg har kun 2 store labber-hanner og de kan
ikke være i en cykelkurv
Hilsen Vibeke

Fra : Ann K

Dato : 15-07-02 20:27

Du kan købe en såkaldt "Binny-bike"... genial lukket "kasse", hvor man
er sikker på at vovse ikke kan hoppe ud - og som er spændt godt og
sikkert fast på cyklens bagagebærer
Kan bestilles hos b.la. Bonnie Dyrecenter på Bagsværd Hovedgade eller
hos Maxsøe's Dyrefoder i Rødovre... Pris ca 3 - 400 kroner.
Mvh Ann - der desværre ikke kunne bruge Binny-bike'n på sin knallert...

Fra : Anita

Dato : 16-07-02 11:16

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d32dc22$0$389$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> Er der noget specielt ved en "hundecykelkurv"?
> Ja, undskyld at jeg spørger, men jeg har kun 2 store labber-hanner og de

Jeg har haft en golden retriever i en cykelkurv.
Den var godt nok kun 10 uger

Hej fra Anita

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 16-07-02 11:28

Åh.... det må have set sødt ud
I øvrigt en god ide så længe hunden er hvalp. Alt for ofte ser man nogle der
cykler med halvstore hvalpe løbende ved siden af cyklen.
Hilsen Vibeke (og et par meget varme sorte labber)