Afstande mellem tekst
Fra : Brizz

Dato : 15-07-02 12:00

Hej igen.
Prøver at lave en overskrift som skal være centreret. Nedenunder kører en
kort tekst fra venstre mod højre. Da jeg satte<center></center> koden ind
blev den kørende tekst rykket meget længer ned under overskriften. Nogen der
har en ide til hvad man kan gøre så at den kørende tekst forbliver lige
nedenunder?

<head>
</head>
<basefont size=7
<basefont size=3>
sted</marquee></b>

Brian

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 15-07-02 13:39

> <basefont size=7

Husk lige en '>'...

Måske er det fordi du har to <center>-tags og intet </center>?

Kim

Fra : Brizz

Dato : 15-07-02 15:35

> Husk lige en '>'...

Hvor skal den være?

> Måske er det fordi du har to <center>-tags og intet </center>?

Har jeg rettet nu men intet er sket.
Brian

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-07-02 16:39

In news:dk.edb.internet.webdesign.html "Brizz"
<bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote:

>Hvor skal den være?

Der: <basefont size=7 + ">" <- Lige her.

--
Lars Stokholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-07-02 16:54

Mon, 15 Jul 2002 12:59:32 +0200, skrev "Brizz"
<bs@(fjernmig)gronaerten.dk>:

>hvad man kan gøre så at den kørende tekst forbliver lige
>nedenunder?

Udelad <br>.

Fra : Brizz

Dato : 16-07-02 10:02

> Udelad <br>.

Og når ingen af de ovennævnte ting virker? hvad gør man så?
Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-07-02 16:42

Tue, 16 Jul 2002 11:01:46 +0200, skrev "Brizz"
<bs@(fjernmig)gronaerten.dk>:

>Og når ingen af de ovennævnte ting virker? hvad gør man så?

Er det ikke sådan du mener, eller skal det endnu tættere sammen?
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/mar.htm>

Har ikke rettet dine fejl iøvrigt.

Fra : Brizz

Dato : 16-07-02 21:15

> Er det ikke sådan du mener, eller skal det endnu tættere sammen?
> <http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/mar.htm>

Lige sådan...
Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-07-02 21:31

Tue, 16 Jul 2002 22:14:38 +0200, skrev "Brizz"
<bs@(fjernmig)gronaerten.dk>:

>Lige sådan...

Og der har jeg blot slettet <br> i den kode du postede.

Fra : Brizz

Dato : 17-07-02 07:27

> Og der har jeg blot slettet <br> i den kode du postede.

Hmm underligt...må lige prøve og gære det igen og være sikker på jeg har
gjort det rigtigt osv...
Brian

Fra : Brizz

Dato : 17-07-02 15:56

> Hmm underligt...må lige prøve og gære det igen og være sikker på jeg har
> gjort det rigtigt osv...

Og om det ikke virker...ved ikke hvorfor det ikke ville første gang...takker
for hjælpen..kommer helt sikkert flere spørgsmål fra min side af...
Brian

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 17-07-02 16:14

Dine problemmer kunne skyldes at browseren hentede fra cachen, de såkaldte
"midlertidige internet filer" og derved så den "gamle" version af dit html dokument.

Noget du kan tjekke ved lige at tage en "vis kilde" på højreklikket i IE og helt
undgå ved at lave en "hard refresh" ved shift+F5.

Med venlig hilsen

Frank B. Daugaard
Web Designer

Fra : Brizz

Dato : 17-07-02 16:15

> Dine problemmer kunne skyldes at browseren hentede fra cachen, de såkaldte
> "midlertidige internet filer" og derved så den "gamle" version af dit html
dokument.

Ja det var da en mulighed.¨

> Noget du kan tjekke ved lige at tage en "vis kilde" på højreklikket i IE
og helt
> undgå ved at lave en "hard refresh" ved shift+F5.

Et trick jeg ikke kendte. plejer at bruge F5 alene.
Takker

Brian