glædelig nyhed
Fra : Birgitte

Dato : 15-07-02 09:22

Idag har jeg så vejet Hurricane igen, og nu er han minsandten på 184 g 3
dage gammel, det ser bedre og bedre ud, og jeg er ret sikker på, at han vil
klare sig.
Hootie er så sød ved ham og hun tager sig rigtig godt af ham.
Jeg er ovenud lykkelig.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 15-07-02 09:45

Åh.... Birgitte
Det er bare skønt at høre. Den lille orkan skal nok klare sig.
Mange hilsner
Vibeke

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-07-02 09:49

Ihh hvor er det skønt giv den stolte mor og søn
en stor næzemøzzer fra os her

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 15-07-02 10:10

Birgitte wrote:

>Idag har jeg så vejet Hurricane igen, og nu er han minsandten på 184 g 3
>dage gammel, det ser bedre og bedre ud, og jeg er ret sikker på, at han vil
>klare sig.

Birgitte, det var vel nok dejligt at høre Han skal nu nok blive en
stor og stærk mis

>Hootie er så sød ved ham og hun tager sig rigtig godt af ham.
>Jeg er ovenud lykkelig.

Det kan jeg godt forstå !
Ekstra store nus herfra til Hootie og lille Hurricane

>Missehilsner fra Birgitte
>DK TRUE TRUST
>www.truetrust.dk

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Kate

Dato : 16-07-02 18:23

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in

> jeg er ret sikker på, at han vil
> klare sig.

Jamen, det er jo bare skønt. Så mangler vi jo kun at se ham

Kate