gærtablet.
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 08:07

Hejsa! *S*

Jeg vil lige høre ang gærtablettter... *S*

Er det noget som burde være en fast del af hverdagen eller er det noget man
bør gå en stor bue uden om?

På forhånd tak
Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Line Wolff

Dato : 15-07-02 08:15

Hej Mette

Det kan du godt give dine katte - hvis de vel og mærke kan lide det! Mine to
kræ gider ikke spise dem (buuhhbvadr!) men de skulle være gode for pelsen og
så elsker mange katte det som slik.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 15-07-02 08:38

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil lige høre ang gærtablettter... *S*
>
> Er det noget som burde være en fast del af hverdagen eller er det noget

Et eller andet sted midt imellem. Det er ikke nødvendigt, hvis du bruger et
godt foder, men det kan heller ikke skade, og de fleste katte holder meget
af dem.
De er glimrende, hvis man skal bruge godbidder til pædagogiske formål, fordi
kalorieindholdet er minimalt.
Det væsentligste næringsindhold er B-vitaminer, og de kan ikke overdoseres.

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 15-07-02 20:37

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
news:3d327b97$0$16806> Det væsentligste næringsindhold er B-vitaminer, og de
kan ikke overdoseres.

Jamen, der står da ellers en doseringsvejledning på pakken (killinger 1-2,
voksne 3-5) - jeg troede, det var fordi man netop ikke måtte overdosere?
(mener også, at der før i tiden stod noget med max. 3 pr. dag på de pakker
vi dengang købte).
Mvh. Else.