katte til salg... *S*
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 08:23

Hejsa!

Jeg vil lige høre om der er nogen steder man kan sælge katte her på det
store internetnet... *S*

Jeg sad og læste en gl. NG-post over google.com hvor der var en der spurgte
hvor hun kunne komme af med sin killing... *S*

Og så tænkte jeg om der var et sted på nettet hvor man kunne ligge et opslag
ud...

Med pris (evt. gratis), billede, beskrivelse, alder og så videre om katten
og ejeren.

Hvis ikke de findes allerede nu (et eller andet sted på nettet) kunne det
måske være en funktion til vores hjemmeside... *S*

Jeg er nemlig ret sikker på at siden hurtigt bliver et velbesøgt sted, hvis
der kommer link op på Kattens Værn og Inges kattehjem... *S* og så var det
måske en sjov funktion! *S*

Mange hilsner
Mette

ps.. Jeg synes at det er dejligt ufatteligt at denne side er gratis!!! *S*
Andre lign. services på nettet om katte skal man betale for! *S*

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-07-02 08:36

Hej Mette
der er faktisk en del steder, bl.a .dk.marked.privat.dyr
og http://www.dyrenettet.dk/ og
http://www.poten.dk/ der er flere men det er dem jeg
"lige" har linkene til

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 08:47

> der er faktisk en del steder, bl.a .dk.marked.privat.dyr
> og http://www.dyrenettet.dk/ og
> http://www.poten.dk/ der er flere men det er dem jeg
> "lige" har linkene til

Tak dem vil jeg kigge på!* S*

ved du også om der er flere foreninger som f.eks. kattens værn her hjemme?

MVH Mette

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-07-02 09:15

Inge's kattehjem og så kommer vi over i "all-round"
typerne som dyrens beskyttelse som incl. alle dyr

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 16-07-02 23:12

Hej.

Hvis du bor i nærheden af Aalborg har vi Kattens Værn på Struervej, 9220
Aalborg Ø

De har mange dejlige katte, og p.g.a. af årstiden er de ved at vælte i
killinger - har p.t. flere misse mødre med killinger.

Du skal selvfølgelig vide at du aldrig får en kat fra Kattens Værn der ikke
er tjekket og vaccineret af dyrelægen, og derfor skal du også betale for
dem.
De voksne katte er også alle neutraliseret.

Med venlig hilsen

Dorthe Kerschus

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 09:56

> Hej Mette
> der er faktisk en del steder, bl.a .dk.marked.privat.dyr

Helt fin.. men alle billederne af de dejlige katte mangler! *S*

> og http://www.dyrenettet.dk/ og

Denne er rigtig god! *S* Let at finde rundt i *S* men der er bare ikke så
mange annoncer og det koster penge hvis man er opdrætter... denne service
vil de fleste opdrættere nok ikke betale for *S*

> http://www.poten.dk/ der er flere men det er dem jeg
> "lige" har linkene til

Hmmm... alle annoncerne er bare blandet sammen ikke ret overskuelig.. men
til gengæld er der mange andre gode ting på deres hjemmeside! *S*

*G* ja jeg er måske lidt kritisk *LOL* men synes lige folk skulle høre min
mening.... *S*

Mange hilsner
Mette

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 15-07-02 16:50

In article <agtsvc$ajc$1@sunsite.dk>, rollike@frederiksen.mail.dk
says...

> Jeg vil lige høre om der er nogen steder man kan sælge katte her på det
> store internetnet... *S*

Hejsa,

der er i hvert fald Den Blå Avis online (www.dba.dk). Der er jeg meget
sikker på at du får nærmest revet dine katte væk med næsten med det
samme (alt efter pris osv.)

Ellers er der også en nyhedsgruppe til formålet. Jeg mener den hedder
dk.marked.privat.dyr.

--
Jacob Saaby Nielsen