Apropos Das Boot.
Fra : LR

Dato : 15-07-02 02:20

Jeg har et lidt underligt spørgsmål om subj.

Jeg havde i sin tid TV-serien på video, og har nu director's cut på video.
Sagt i forbigående: TV-serien er i øvrigt væsentligt længere end director's
cut - fx mangler den scene om bord på Weser, hvor trediekommanderende smider
en frugt e.l. ned i en punch-bowle i DC. Gad vidst om man kan få *hele*
TV-serien nogen steder?

Mit spørgsmål: Tager jeg fejl, eller taler hovedpersonen løjtnant Werner med
forskellige stemmer i serien og filmen? Det forekommer mig, at han i
TV-serien havde en dyb fyldig bas-røst, mens han i filmen har en lys,
nærmest lidt drenget stemme. (Jeg går ud fra, at den er dubbet i en af
versionerne?)

Fra : LR

Dato : 15-07-02 02:25

LR skrev i meddelelsen ...

> [...]
smider
>en frugt e.l. ned i en punch-bowle i DC. Gad vidst om man kan få *hele*

Jeg ser nu, at dette har været oppe at vende i den anden tråd.