Lilo & Stitch
Fra : / / dentro / /

Dato : 15-07-02 01:39

Lilo & Stitch
http://us.imdb.com/Title?0275847

Den ser helvedes sjov ud! Og den har endda fået 8.2 i karakter! Jeg
har set alle teaserne og de er sq også sjove, men jeg kan desværre
ikke få traileren til at virke nogen steder (gu've' om der er virus i
den?).
Filmen er lidt a la Shrek. Den handler vist om et lille rumdyr, som
kommert til jorden, og så får det rodet sig ind i alle mulige Disney
klassikere som fx. Den lille havfrue, Skønheden & udyret, Løvernes
konge, Aladdin mm.

Nå, men denne film skal jeg 100 % sikkert se. MEN! ....DEN KOMMER IKKE
TIL DANMARK?!! Hvad sker der for de filmindkøbere? Den bliver sq da et
kæmpe hit?!

/ / dentro / /

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 15-07-02 07:39

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message

<snip>

> Nå, men denne film skal jeg 100 % sikkert se. MEN! ....DEN KOMMER IKKE
> TIL DANMARK?!! Hvad sker der for de filmindkøbere?

I vores lokale biograf (Struer) har den ellers premiere d. 6.
september........

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-07-02 08:30

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d326df6$0$80833$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> I vores lokale biograf (Struer) har den ellers premiere d. 6.
> september........

Der hænger også plakater for den ("med dansk tale") i Cinemaxx på
Fisketorvet. Jeg vil anse det som rimeligt sikkert, at den kommer.

MVH
Jens

Fra : / / dentro / /

Dato : 15-07-02 11:14

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> Der hænger også plakater for den ("med dansk tale") i Cinemaxx på
> Fisketorvet. Jeg vil anse det som rimeligt sikkert, at den kommer.

Nå okay, pyha.... Det står der bare ikke noget om på IMDB.

/ / dentro / /

Fra : Merete

Dato : 15-07-02 20:52

> [...]
> kommert til jorden, og så får det rodet sig ind i alle mulige Disney
> klassikere som fx. Den lille havfrue, Skønheden & udyret, Løvernes

Øhh, den har du vist helt misforstået! Alle de kendte personer fra
klassikerne er ikke med i filmen, de er kun med i trailerne. Pointen er jo,
at Stitch vil være med i en film og så prøver den at møve sig ind i de
andres film. Men de vil ikke have den med ("Get your own movie!"), og derfor
kommer der en film kun med Lilo og Stitch.

Det er lidt ligesom Monsters: Den trailer-scene, hvor Sully og Mike spiller
Gæt og Grimasser ("Movie... two words... star wars"), og som vi så i
månederne inden, er slet ikke med i selve filmen.

Hilsen
Merete

Fra : / / dentro / /

Dato : 15-07-02 23:43

"Merete" <msj@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andres film. Men de vil ikke have den med ("Get your own movie!"),
og derfor
> kommer der en film kun med Lilo og Stitch.

Så de der teaserclip er slet ikke med i filmen? Øv...

Hvor har du set filmen henne?

/ / dentro / /

Fra : Merete

Dato : 16-07-02 18:13

> Hvor har du set filmen henne?

Det har jeg ikke, men jeg kender nogen, der kender nogen i Disney koncernen

Merete

Fra : Severus Snape

Dato : 17-07-02 08:17

On Tue, 16 Jul 2002 19:12:43 +0200, "Merete" <msj@e-box.dk> wrote:

>Det har jeg ikke, men jeg kender nogen, der kender nogen i Disney koncernen
>

>Merete

Jeg har set filmen, og temaet er nærmest det, hvordan kærlighed,
uskyld og renhed (Lilo) kan besejre det uvorne, vilde og anarkistiske
(Stitch)
læs plot outline og user comment her: http://us.imdb.com/Title?0275847

Jeg var meget positivt overrasket over denne Disney