Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Hjælp!!!
Fra : Razer

Dato : 14-07-02 22:56

Jeg er i den situation at jeg kan få en meget stor rabat på alt canon foto
udstyr og derfor ville jeg lige høre lidt om deres digital cameraer da det
er det jeg er ude efter.

jeg har kikket på følgende modeller:

PowerShot G2

Powershot S40

Powershot Pro90 IS

Cameraet skal primært bruges til alm billeder men jeg vil gerne have et
stykke udstyr der giver mig gode muligheder for at "lege" på længere sigt.

Derfor ville jeg gerne høre jeres mening om hvilket af disse camera der er
det " bedste" til prisen og kvaliteten.
er der andre canon produkter jeg hellere skulle kikke på når jeg vil have et
digicam indefor det prisleje som de ovenstående ligger idenfor..

eventuelle links til produkttest af udstyr vil jeg også meget gerne have

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 14-07-02 23:14

"Razer" <plasmafusion@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> eventuelle links til produkttest af udstyr vil jeg også meget gerne have

http://www.haun.dk/index.php?mode=1&sid=4

Mvh
Henrik

Fra : Per Herholdt

Dato : 14-07-02 23:24

Razer wrote:
> [...]
> er der andre canon produkter jeg hellere skulle kikke på når jeg vil
> have et digicam indefor det prisleje som de ovenstående ligger

Jeg har Canon S40 og er indtil nu godt tilfreds med det, billeder på
http://www.megapixel.dk/brugere/visbruger.php?id=83men
Der er masser af indstillingsmulligheder. Autofocus er ikke som de analoge
Nikon, men ok.

http://www.dpreview.com/reviews/canons40/
--
MVH Per

To start press any key --- where is the any key??

Fra : E.A.

Dato : 14-07-02 23:54

Her er tester af en del, og sammenlign. på norsk.

http://www.digit.no/Tester/Kameraer/kamerate.htm
M.v.h.
E.A.

Fra : Klaus Bjarner

Dato : 15-07-02 00:15

"Razer" <plasmafusion@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Cameraet skal primært bruges til alm billeder men jeg vil gerne have
> et stykke udstyr der giver mig gode muligheder for at "lege" på

Hej Thomas

Jeg ville klart vælge G2, da du selv nævner ønsket om at kunne leje. Køb
samtidig en Canon flash, og du vil opleve, at det fordobler din glæde
ved kameraer og dine billeder.
Jeg testede på et tidspubkt et G2, og da jeg satte min Canon Speedlite
550 flash på var det som en åbenbaring - dette må du ikke snyde dig selv
for. Hvis du ikke tager mange billeder, hvor hele kirken skal oplyses
, så kan en af deres mindre blitse også klare opgaven.

Den helt klare fordel ved G2 frem for S40 er muligheden for at montere
en ekstern blits, samt hele kameraet er langt bedre med flere
indstillingsmuligheder.

Pro90 har også mulighed for flashmontering og er et godt kamera, men
designet har bare aldrig tiltalt mig.

Held og lykke med dit køb!

Venlig hilsen
Klaus

Fra : Razer

Dato : 15-07-02 10:13

Jeg takker for al hjælpen og jeg ender nok på et G2 da det virker som det
mest gedine med rigelige muligheder for udvidelser og den største "fun
factor".

med venlig hilsen

Thomas "soon to own a Canon G2 "

Fra : Per

Dato : 16-07-02 14:24

Hejsa!

Jeg har prøvet et G2 på en fotomesse, og det gav et særdeles godt resultat
på en Canon S900 printer i a4-format. Jeg tror det er kram...

MVH

Per