forskelle i sex lyster
Fra : basse

Dato : 14-07-02 20:49

Hejsa NG.

Håber at nogen her kan hjælpe mig.

Jeg er i et skønt forhold, med pigen jeg vil være resten af livet
sammen med......men....

Når det kommer til det sexuelle er der et problem (ja faktisk kun eet)
Hun vil ikke være med til oralsex, hverken som giver eller modtager,
og begge dele er en væsentlig del af min sexlyst.
Jeg ved godt at man skal respektere et nej, men man skal jeg så bare
undertrykke mine sexlyster ?? og hvis ja, hvordan gør jeg nemmest det
??

Den lidt forvirrede

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 14-07-02 22:50

> Jeg ved godt at man skal respektere et nej, men man skal jeg så bare
> undertrykke mine sexlyster ?? og hvis ja, hvordan gør jeg nemmest det
> ??

Hejsa...

Jeg syntes absolut ikke du skal undertrykke dine lyster... Jeg ved godt at
det virker som om at hun er den eneste ene og den du vil være sammen med for
altid, men allerede nu stillet du spørgsmål ved hendes oprigtighed, og det
burde vække dig lidt!
Jeg siger ikke at du skal droppe hende, i stedet vil jeg fortælle dig om min
egen historie...

Jeg har selv for godt 2 år siden været i et forhold med en pige som jeg var
lige ved at flytte sammen med... det pudsige ved det er at hun heller ikke
var særligt meget for oral sex - da hun endelig fik det prøvet på mig sagde
hun at hun godt kunne lide det, men alligevel gik der måneder (ofte 3-4
måneder) imellem at hun ville gøre det, og det var højst et minut ad gangen,
så lagde hun sig på ryggen og ville have mig til at gøre det færdigt -
næsten som om det var et spørgsmål om at blive hurtigt færdig!

Ikke ligefrem det sexliv man ønsker sig...

Jeg har nu fundet mig en anden kæreste efter min eks. slog op!
Min nye kæreste er vild med oralsex og 69'er og hvad vi ellers kan finde
på... Det går ikke engang uden vi begge opfylder ønsker for den anden!

Det jeg vil sige med det er at du skal tænke over hvad du selv har brug for!
Ligesom du sikkert tænker meget over hvad hun har brug for, og sikkert også
giver hende... Husk på at det kan være for livstid at du skal gå og
fortrænge dine tanker og lyster

Bare min mening - jeg respekterer hvis du ikke har den samme...

Du er velkommen til at skrive til mig på mail hvis du vil snakke mere...

hilsen
Jonas! :)

Fra : Sanne Bülow

Dato : 14-07-02 23:16

basse <ingen@email> scribbled:

Hej basse

> Jeg ved godt at man skal respektere et nej, men man skal jeg så bare
> undertrykke mine sexlyster ?? og hvis ja, hvordan gør jeg nemmest det
> ??

Har du læst tråden "manglende lyst til at bruge sexlegetøj" det er meget den
samme problematik som du står i lige nu, måske du kan bruge nogen af svarene
der
Undskyld det er det bedste jeg lige kan gøre nu, skal nok vende tilbage
senere

> Den lidt forvirrede´

Ja det sexliv er lige til at give problemer...

Knus
--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;

Fra : Anita

Dato : 15-07-02 15:03

"basse" skrev

Davs

> Håber at nogen her kan hjælpe mig.

Vi kan da prøve.... eller dvs. vi kan ikke hjælpe dig med andet end
gode råd, den reele hjælp skal du selv forestå

> Jeg er i et skønt forhold, med pigen jeg vil være resten af livet
> sammen med

Skønt...

> ......men....

Ja der er ofte et "men"...

> Når det kommer til det sexuelle er der et problem (ja faktisk kun
eet)

Det lyder da ikke så slemt...

> Hun vil ikke være med til oralsex, hverken som giver eller modtager,
> og begge dele er en væsentlig del af min sexlyst.

Okay, den var straks værre. Men måske jeg kan give dig et par ord med
på vejen fra den anden side af bordet, jeg har nemlig selv haft det
svært med begge former for oralsex.

Nu skriver du ikke noget om hvor gamle I er, hvor længe I har været
sammen, eller om hendes 'nej' er en kategorisk afvisning, der ikke
står til at ændre.

Måske har hun slet ikke prøvet det, måske er hun bange for hvad det
indbærer, om det smager grimt, føles ubehageligt eller andet. Har I
talt sammen om det, om hvorfor hun ikke vil, om der er noget du kan
gøre osv? Har du fortalt hende at det betydermeget for dig, at du
nyder både at modtage og give nydelse?

Selv havde jeg det sådan, at det skulle være en fyr jeg havde MEGET
stor tillid til, før jeg kunne kaste mig ud i den slags. Jeg var
nervøs, og følte det som en rimelig stor grænse at overskride. Så det
der for mig skulle til, var en fyr, med en ufattelig tålmodighed, der
på ingen måde pressede mig til noget, men lod mig tage skridtene i mit
tempo.

> Jeg ved godt at man skal respektere et nej, men man skal jeg så bare
> undertrykke mine sexlyster ?? og hvis ja, hvordan gør jeg nemmest
det
> ??

Det tror jeg kan være meget svært.

> Den lidt forvirrede

Ingen grund til forvirring, tal om det, og er hun nogenlunde lydhør
overfor dig, vil I også kunne finde en løsning/kompromis i fællesskab.
Men det kræver nok, som nævnt ovenfor, at du har en god tålmodighed,
og ikke presser hende.

De venligste hilsner Anita
PS. Spørg løs, hvis du vil have noget uddybet

Fra : basse

Dato : 15-07-02 15:32

On Mon, 15 Jul 2002 16:02:54 +0200, "Anita" <anita@stofanet.dk> wrote:

SNIP

> [...]
>
>Nu skriver du ikke noget om hvor gamle I er, hvor længe I har været
>sammen, eller om hendes 'nej' er en kategorisk afvisning, der ikke

Jeg er 30, hun er 26, vi har været sammen i 9 år.
Og hendes nej er ikke til at rokke.

> [...]
>talt sammen om det, om hvorfor hun ikke vil, om der er noget du kan
>gøre osv? Har du fortalt hende at det betydermeget for dig, at du

Hun har forsgt både at give og modtage et par gange, men væmmes ved
det, og vi har tit talt om hvad det betyder for mig.

SNIP

>det
>
>Det tror jeg kan være meget svært.

Også min erfaring

Fra : Sanne Bülow

Dato : 15-07-02 17:39

basse <ingen@email> scribbled:

Hej Basse

<snip>

> Jeg er 30, hun er 26, vi har været sammen i 9 år.
> Og hendes nej er ikke til at rokke.

Ja det er jo længe at gå med en lyst, som man ikke kan få udløst. Hvad får
dig til at søge hjælp nu? Undskyld jeg spørger, men hvis I har klaret det i
9 år, må der jo være noget i gør rigtigt, Er det fordi det først nu er
blevet et virkeligt problem?

<snip>

> Hun har forsgt både at give og modtage et par gange, men væmmes ved
> det, og vi har tit talt om hvad det betyder for mig.

Jeg sidder lige og kommer til at tænke på en kæreste jeg engang havde, han
kunne simpelthen hverken give eller modtage oralsex medmindre vi begge havde
været i bad først, og det gik så vidt, at hvis en af os havde været på
toilettet i mellemtiden, ja så var det ind i bad igen ellers minus oralsex.
Det tog ham lidt tid at gå til bekendelse, i starten afviste han det bare.
Jeg har dog svært ved at forestille mig, at det er tilfældet med din
kæreste, hvis i har været sammen så længe, men det kunne måske være noget af
forklaringen.Jeg studsede lidt i det du skrev, at I havde snakket om hvad
det betød for dig... Har i aldrig snakket om hvorfor hun væmmes sådan ved
det?

<snip>

Som jeg skrev ovenfor syntes jeg i skylder hinanden og finde ud af hvorfor
hun væmmes sådan ved det. Jeg kan ikke helt lade være med at tænke på om der
ligger noget andet til grund, når hun ligefrem væmmes ved det... Havde
forklaringen været at hun ikke tændte på det, ikke fandt det ophidsende,
ville det måske være mere relevant at snakke om at du skulle undertrykke
dine lyster.

Knus

Fra : basse

Dato : 15-07-02 21:30

On Mon, 15 Jul 2002 18:38:49 +0200, "Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk>
wrote:

> [...]

>9 år, må der jo være noget i gør rigtigt, Er det fordi det først nu er

Det har længe været et problem, men er først for nyligt begyndt at
bruge NG.

> [...]
>det betød for dig... Har i aldrig snakket om hvorfor hun væmmes sådan ved

Jo, også det, men har aldrig fået en egentlig grund, hun kan bare ikke
lide det, men vil da, igen, prøve at se om jeg kan få en grund.

Fra : Tomas O.

Dato : 15-07-02 15:05

basse skrev:

SNIP

hej basse

> [...]
> sexlyst. Jeg ved godt at man skal respektere et nej, men man
> skal jeg så bare undertrykke mine sexlyster ?? og hvis ja,

Av.. jeg har erfaring for at piger/kvinder der har det sådan har
været misbrugt som børn. Jeg har kendt 3 der havde det sådan og da
de havde tillid til mig fortalte de mig hvordan det hængte sammen.

Måske skal der trædes varsomt her?

Du er velkommen til at maile mig privat, da jeg har erfaring med
lige netop en der blev misbrugt. Hun og jeg var kærester i omkring
1 år og jeg har været en hel del igennem med hende og fået en
masse gode solide erfaringer.

--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/

Fra : Anita

Dato : 15-07-02 15:14

"Tomas O." skrev

> Av.. jeg har erfaring for at piger/kvinder der har det sådan har
> været misbrugt som børn.

Hej Tomas

Jeg har, så vidt jeg ved, aldrig været misbrugt som barn, og har haft
det på præcis samme måde som beskrevet. Så det behøver ikke
nødvendigvis hænge sådan sammen.

Venligst Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 15-07-02 17:41

Anita skrev:

> [...]
> har haft det på præcis samme måde som beskrevet. Så det
> behøver ikke nødvendigvis hænge sådan sammen.

Det håber jeg da bestemt heller ikke det gør her.

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 15-07-02 16:53

Hej Basse

Det er rigtigt svært at have forskellige behov, og jeg tror ikke på at man
et helt liv kan undvære noget man længes meget efter... Men det var
egentligt noget andet jeg ville fortælle...
Jeg synes at det at give en mand oral-sex kan være ret ubehageligt hvis ikke
jeg får lov til at styre Kort fortalt ved jeg ikke noget værre end at blive
"bollet i hovedet" (gammel kedelig oplevelse som har sat sine spor). Til
gengæld er jeg helt pjattet med det, med min mand som kender mig og ved at
jeg skal have styringen og at jeg ikke kan lide at få sæd i munden.
Jeg ved jo ikke hvordan I tidligere har prøvet, men måske det kunne gøre det
lettere hvis du overgav styringen helt til hende og hun kunne føle sig tryg
ved det, samt at du lover hende ikke at få udløsning (altså mens hun er i
gang med dig Måske I kunne gøre det til en leg, og inkludere flødeskum,
flydende chokolade, eller andet hun måske bedre kan lide end smagen af de
mandlige safter (Jeg har i det tidligere forudsat at du er ren og
lækker

Nogen gange går tingene lettere hvis det kan indføres som en leg, men du
skal nok passe på at det ikke bliver til et "pres på hendes skuldre", for så
får du hende nok aldrig til at give slip...

Håber at I finder en løsning...

Sandra