Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Natur, fiskere, badning og tækning af
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-07-02 19:49

Natur, fiskere, badning og tækning af stråtag...

Uge 28 har har været en forrygende uge med masser af sol og blå himmel,
så jeg har benyttet mig af ferietiden, og har været ude og fotografere
hver eneste dag, jeg har derfor valgt at lave 4 preview-ark med hvert
sit tema, der er et preview-ark med hvert af emnerne i subject.

Jeg har opdateret www.photo-gallery.dk med nye billeder fra uge 28 -
2002, der er 4 preview-ark med 64 billeder, klik på de små thumbnails
og få et stort billede, direkte link til nye fotos.
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Fra : Clark Kent

Dato : 14-07-02 21:16

Tak for din retrospektive, informerende vejrmelding.

Fra : Morten

Dato : 14-07-02 21:31

> Tak for din retrospektive, informerende vejrmelding.

Blev de osse træt af dig i USA?

Mvh.
Morten

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-07-02 22:37

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for din retrospektive, informerende vejrmelding.

Hvad blev der af dit løfte:

- Martin

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-07-02 23:45

Martin Petersen wrote:

> Hvad blev der af dit løfte:

De fleste har nok puttet ham i kill-filteret, så det er kun p.g.a. af
dit citat, at vi bliver opmærksomme på hans tilstedeværelse...