Ændring af IMEI kode Siemens C25
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 14-07-02 19:19

Hej NG

Da jeg snart har opgivet at få politiet til at 'åbne' for min IMEI spærrede
telefon på de danske net, ville jeg høre om det var muligt, med den rette
software og så dette kabel:
http://www.mobiludsalg.dk/shop/productinfo.asp?id=104 at ændre IMEI koden ?
Eller skal der andet til ?

MVH
Morten

Fra : Fischer

Dato : 15-07-02 07:18

> Da jeg snart har opgivet at få politiet til at 'åbne' for min IMEI
spærrede
> telefon på de danske net, ville jeg høre om det var muligt, med den rette
> software og så dette kabel.

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål.
Men jeg vil bare lige løfte pegefingeren og advare dig om, at du må sikre
dig at det IMEI nummer du putter i, ikke findes i forvejen. Ellers kan det
give en frygtelig ballade.

*Fischer

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 15-07-02 12:39

> [...]
> dig at det IMEI nummer du putter i, ikke findes i forvejen. Ellers kan det
Jeg havde regnet med at tage IMEI nummeret fra min gamle motorola som
alligevel aldrig kommer til live igen... så giver det vel ikke problemer ?
:)
MVH
Morten