MS Windows
briani 27239
Logitech Mouseware v9.61 og WinXP.
Fra : Madsen

Dato : 14-07-02 19:25

Hej,

Efter at have opgraderet til denne version (subject), kommer der
ikke et skilt op på skærmen når musen er ved at mangle batterier.
Der kommer heller ikke et museikon nede ved siden af uret. Jeg har
søgt på Logitech hjemmeside, men kan ikke finde noget vedr. det
problem. Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt?

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 14-07-02 22:03

Madsen skrev:

> Efter at have opgraderet til denne version (subject), kommer der
> ikke et skilt op på skærmen når musen er ved at mangle batterier.

En geninstallering af Mouseware og en genstart løste problemet.

Madsen.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 14-07-02 23:45

> Der kommer heller ikke et museikon nede ved siden af uret. Jeg har

Dette kan du vælge til/fra under indstilling så den er nok blevet slået fra
hos dig

Mvh
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 15-07-02 00:01

Henrik Bruun-Petersen skrev:

[Museikon i systray]

> Dette kan du vælge til/fra under indstilling så den er nok blevet
> slået fra hos dig

Jeg forklarede mig ikke godt nok.
Normalt har jeg ikonet skjult, da jeg ikke gider at se på det. Ikonet
kommer dog frem når musen mangler batteri. Det har det altid gjort.
Jeg kan så skifte batteriet og skjule ikonet igen, hvorefter det først
kommer frem næste gang musen mangler batterier. Sådan gjorde det dog
ikke med version 9.61, men gør det så igen nu. Jeg ved ikke hvad der
var gået galt med den første installation, men et eller andet må jo
have kokset.

Madsen.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 15-07-02 01:07

> [...]
> ikke med version 9.61, men gør det så igen nu. Jeg ved ikke hvad der
> var gået galt med den første installation, men et eller andet må jo

Nå, ok

Mvh
Henrik