TheSimms-On Holiday
Fra : Thomas

Dato : 14-07-02 18:45

Hej..
Min Datter har snart fødselsdag og ønsker sig brændende en CD rom med
spillet "The Simms - On holiday".
Hvis nogen af jer er blevet trætte af jeres, så er jeg muligvis køber.

Venlig hilsen Thomas.

p.s. Håber det er den rigtige nyhedsgruppe jeg har gang i......

Fra : Silver

Dato : 14-07-02 20:15

Jooo det går nok denne gang hehe, men prøv osse i
dk.marked.privat.spil.computer der har du nok mere held inde

Mvh
Silver
Thomas <oz1jte@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agsdbd$2fmv$1@news.cybercity.dk...