Hjælp til Warcraft mission 25
Fra : TGJ

Dato : 14-07-02 18:57

Hej,

Nogen der har lidt hints til denne mission, hvor jeg skal holde ud i 45 min.
Burning legion og "venner" vælter bare indover.
Har foreløbelig holdt i 16 min, men så ryger human base.

Thomas

Fra : danni plougmann

Dato : 14-07-02 20:09

er det den mission hvor der er en base af hver race undead orcerne human og
nightelf, det er den sidste
det er ikke meningen human og orc basen skal overleve bare træk det så meget
du kan, og til sidst beskyt den sidste nightelf base med alt hvad du har.
husk der er en guld mine i hver side af kortet

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 14-07-02 20:13

> Nogen der har lidt hints til denne mission, hvor jeg skal holde ud i 45
min.
> Burning legion og "venner" vælter bare indover.
> Har foreløbelig holdt i 16 min, men så ryger human base.

Start med at få begge miner, så du får massere af penge. Også er det godt at
få bygget en _masse_ af de træer der kan "skyde" først i menneske baser, og
når du kan se den er tabt -efter noget tid- så gør du det samme... Fordelen
ved dem er, at de ikke gælder som units, og derfor kan du få mere end de 90
som grænsen er... Det er også en fordel at have en helt stående ved en af de
der camps, og købe en masse som kan hjælpe dig.... Det er hurtigere end at
bygge, og de er ofte lidt bedre..
Og huske når du kun har din egen base tilbage, at byg rigtigt mange af de
der træer der skyder... For dem bruger de meget tid på at ødelægge.
Det er btw den sidste bane i spillet :)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : TGJ

Dato : 16-07-02 23:37

Det er nok den sjoveste epilog jeg nogensinde har set.

DEN ER NÆSTEN HELE SPILLET VÆRD.

Glæd jer.

De Blizzard gutter har ihvertfald humor :)

Thomas

Fra : DWM

Dato : 17-07-02 10:27

"TGJ" <hoa_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:ah2765$1md$1@sunsite.dk...
> Det er nok den sjoveste epilog jeg nogensinde har set.
>
> DEN ER NÆSTEN HELE SPILLET VÆRD.
>
> Glæd jer.
>
> De Blizzard gutter har ihvertfald humor :)

Nu hvor du skriver Blizzard så må det være WC3 du skriver om?

/Kenneth Iversen

Fra : TGJ

Dato : 18-07-02 00:15

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse

> Nu hvor du skriver Blizzard så må det være WC3 du skriver om?

Yup.

Thomas

Fra : danni plougmann

Dato : 17-07-02 17:48

ja epilogen var fed, jeg lo mærke til da den sluttede at man skulle prøve at
gennemføre spillet på hard
nogen der har prøvet det, kommer der så en anderledes epilog

Fra : TGJ

Dato : 18-07-02 00:14

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ja epilogen var fed, jeg lo mærke til da den sluttede at man skulle prøve
at
> gennemføre spillet på hard
> nogen der har prøvet det, kommer der så en anderledes epilog

Er igang, men springet er godt nok stort

Thomas