Formular
Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 14-07-02 16:24

Hej gruppe

Jeg har for nogen tid siden oprettet en indmeldelses formular i FP2000 på
min hjemmeside (forening)og det fungere uden problemer. Nu har jeg så
oplevet at jeg har fået blanke indmeldelser tilsendt. Kan jeg på nogen måde
forhindre det? Det jeg selv prøvede at fedte lidt med at var at lave
validering af felterne, men det forhindre jo ikke at man kan sende en blank
indmeldelse.

MVH

Karen

Fra : John

Dato : 14-07-02 18:14

"Karen Marie Madsen" <kmmadsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhindre det? Det jeg selv prøvede at fedte lidt med at var at lave
> validering af felterne, men det forhindre jo ikke at man kan sende en

Har du lavet den i frontpage? For i så fald kan du under validering sætte en
min og maks grænse for antallet af tegn. Dvs nul tegn = ingen accept..
--
MVH
John K Hansen

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 14-07-02 18:29

Hej John

Tusind tak for hjælpen, det var det der skulle til.

MVH

karen

Fra : Is

Dato : 14-07-02 18:54

> [...]
> forhindre det? Det jeg selv prøvede at fedte lidt med at var at lave
> validering af felterne, men det forhindre jo ikke at man kan sende en
---
Jeg har set du har fået hjælp ! men prøv at se på:
http://www.html.dk/scripts/javascript/
fra denne har jeg lavet noget på tilmelding i DcH Haslev . Hvis du vil se
hvad jeg har brygget sammen, så kig:
http://www.dch-haslev.dk/ indmelselse

Erik Isager

Fra : Is

Dato : 14-07-02 18:56

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse1@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.html.dk/scripts/javascript/
> fra denne har jeg lavet noget på tilmelding i DcH Haslev . Hvis du vil se
rettelse
http://www.dch-haslev.dk/ indmeldelse

Erik Isager

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 14-07-02 18:59

Tak for det Erik

Det var 2 spændende steder, det er en elegant hjemmeside du/I har fået lavet
der.

MVH

Karen