Felifriend
Fra : Bente Jepsen

Dato : 14-07-02 13:02

Hej.

Efter skriverierne om Felifriend har jeg fået lyst til at prøve om det kan
få mine
2 bæster (læs: kastrede hankatte, som ikke er helt glade for hinanden), til
at
blive lidt mere afslappede over for hinanden, specielt i lave mad
situationerne.

Jeg spurgte min dyrlæge om hun havde det, men hun kendte kun Feliway, som
hun også bruger når hun skal behandle katte der ikke er så glade for at
komme
til dyrlæge, og er glad for det, men hun havde godt nok hørt at der skulle
komme
en videreudvikling af den, men mente ikke den var kommet på markedet endnu.

Jeg har opfattet det som om der er nogen af jer der har købt det, er det
korrekt
og er det ved en dansk dyrlæge ? ved I hvor længe det har været på markedet
?
Jeg går ud fra at det må være samme producent som laver Feliway.

Venlig hilsen
Bente Jepsen

Fra : Birgitte

Dato : 14-07-02 16:29

En af mine opdrætveninder blev ringet op af hendes dyrlæge, og spurgt om hun
ville deltage i et forsøg om netop Feliway som er en nyudvikling af den
gamle Feliway.
Den nye stikkes i kontakten hvor duften breder sig i luften.
Jeg kan forhøre mig hos hende om hun evt. har yderligere oplysninger.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d319264$0$675$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Bente Jepsen

Dato : 15-07-02 19:24

"> Den nye stikkes i kontakten hvor duften breder sig i luften.
> Jeg kan forhøre mig hos hende om hun evt. har yderligere oplysninger.
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Hej Birgitte.

Du må gerne prøve at høre hende, hvor godt det virker, for umiddelbart
lyder det da tillokkende med sådan noget langtidsvirkende, i hvert fald
for en tid.

Mange hilsner
Bente

Fra : Denise

Dato : 14-07-02 16:40

Hej Bente
Jeg fik Felifriend af Marianne Rasmussen hos Husum dyreklinik i efteråret.
Hilsen Denise

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 14-07-02 22:08

Min dyrlæge har det heller ikke.

Og jeg vil også gerne lige prøve det inden jeg overvejer lykkepiller til
mine 2. For de har stadig deres perioder med slåskampe, ikke så sjovt.

Gitte

Fra : Majer

Dato : 14-07-02 22:16

> [...]
meddelelse news:3d319264$0$675$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Jeg har opfattet det som om der er nogen af jer der har købt det, er det

Hej Bente!
Jeg har bestilt det hos min dyrelæge. Hun kendte det ikke, men ville meget
gerne undersøge det nærmere. Ved endnu ikke lige, hvornår hun får fat i det.

VH
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Denise

Dato : 15-07-02 07:53

Hej Majer
Som Ann skriver, findes det hos Kruuse, hvor dyrlæger bestiller varer.
Se på www.kruuse.com og i varekatelog kan man søg på forskellige ting.
Et meget godt sted at finde ting, så kan man altid sige til sin dyrlæge at
Kruuse har det og så varenummeret.
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-07-02 23:02

In article <3d319264$0$675$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Bente Jepsen
<bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> korrekt
> og er det ved en dansk dyrlæge ? ved I hvor længe det har været på markedet

Jeg læste om Felifriend i "Huskatten" i sin tid. Eftersom det er noget
siden bladet overhovedet er udkommet, må det ligge lidt tilbage i
tiden.
Og jeg købte det i sidste måned hos dyreklinikken på Amagerbrogade.
Importøren hedder Kruuse og katalognummeret er 274855

--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 15-07-02 20:20

Hej Bente
Jeg har en hel ny flaske du kan få billigt... Jeg købte den men fik
heldigvis ikke brug for den.

Med Venlig hilsen Randi

http://kattens-osse.homepage.dk