Office 2000 og XP
Fra : Ove Fatum

Dato : 14-07-02 15:49

Hej.
Jeg vil blot spørge om der er nogen problemer ved at installere office 2000
pakken på min nye maskine der har XP Home, installeret - tidligere virkede
office 2000 perfekt under W98 se.

mvh

Ove

Fra : Søren Blom

Dato : 14-07-02 16:51

"Ove Fatum" <Ove@fatum.dk> skrev
> Jeg vil blot spørge om der er nogen problemer ved at installere office
2000
> pakken på min nye maskine der har XP Home.

Ingen problemer, køre selv med den sammensætning.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Leo Heuser

Dato : 14-07-02 16:55

Hej Ove

Jeg har kørt denne kombination i ca. 3 uger, og det
virker upåklageligt.

Leo Heuser

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 03-08-02 18:41

Faktisk synes jeg Office 2000 kører bedre med Win XP end med ældre
Windows'er.

Jakob

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-07-02 16:53

"Ove Fatum" <Ove@fatum.dk> skrev:

>Hej.

Hej

>Jeg vil blot spørge om der er nogen problemer ved at installere office 2000
>pakken på min nye maskine der har XP Home, installeret

Det skulle der ikke være. Jeg har den kombination, og har ikke
bemærket nogen problemer.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk